۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۲

در مسابقات بدمینتون رنکینگ جوانان کشور؛

نماینده بدمینتون قم صاحب نشان برنز شد

نماینده بدمینتون قم صاحب نشان برنز شد

قم - رئیس هیئت بدمینتون استان قم از کسب مدال برنز توسط بدمینتون باز قمی در مسابقات بدمینتون رنکینگ جوانان کشور خبر داد.

محمد حسن حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات بدمینتون رنکینگ جوانان پسر کشور در کرمان به پایان رسید و در بخش دو نفره رده سنی زیر ۱۹ سال، نماینده بدمینتون قم روی سکو قرار گرفت.

وی افزود: معین کشاورز بدمینتون باز آینده دار قمی در این مسابقات در بخش دوبل همراه با متین مقیمی نمایش جالب توجهی داشت و توانست در این بخش تا نیمه نهایی پیش برود و در نهایت با مدال برنز به کار خود در این مسابقات پایان داد و بار دیگر ارزش‌های خود را به نمایش گذاشت.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: معین کشاورز که از آسیب دیدگی نیز رنج می‌برد در مسابقات انفرادی نیز گزینه کسب مدال بود اما به دلیل حاد نشدن مصدومیتش و حفظ آمادگی در بازی دوبل ترجیح داد با فشار کمتری در مسابقات انفرادی حضور یابد و به همین دلیل به جمع برترین‌های مسابقات انفرادی نرسید و تمرکز خود را بر مسابقات دوبل قرار داد.

حسین زاده بیان داشت: رضا جانقربان بدمینتون باز دیگر قم در کرمان بود که مقابل ایمان معمار پور از البرز شکست را قبول کرد و به کار خود در جمع ۱۶ بدمینتون باز برتر خاتمه داد و متین رجبی نیز در همین مرحله حذف شد. مجتبی زارع دیگر نماینده شایسته قم نیز برابر حریفی از خراسان رضوی در یک بازی نزدیک بازی خود را واگذار کرد.

وی عنوان کرد: بدمینتون قم در بخش پایه سرمایه گذاری مناسبی کرده است. معین کشاورز که در رنکینگ جوانان در کرمان برنز گرفت بخشی از تیم بزرگسالان قم در لیگ دسته اول کشور بود و نمایش فوق العاده‌ای داشت و سایر جوانان بدمینتون قم نیز ظرفیت کارهای بزرگ در آینده را دارند.

کد خبر 4601142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha