۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۱۲

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

افتتاح و کلنگ زنی ۵ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در پردیس

افتتاح و کلنگ زنی ۵ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در پردیس

پردیس- ۵ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مهر و ۷ پروژه روبنایی در پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار تهران افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر شنبه ۵ هزار و ۲۱۷ واحد مسکن مهر و ۷ پروژه روبنایی در پردیس با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران افتتاح و کلنگ زنی شد.

در این مراسم همچنین در راستای برنامه اقدام ملی در تولید و عرضه مسکن در مجموع ۷۶۳۵ واحد شامل پروژه مسکونی رز، مجتمع مسکونی بام پردیس و اراضی ۴۰ هکتاری در فاز ۱ و اراضی آب انجیرک مشارکت در محله سازی در فاز ۳ پروژه‌های مسکونی در فاز ۸ مشارکت سه جانبه و اراضی محدوده ۹۷ هکتاری شرق فاز ۹ از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

در این مراسم در فاز ۸ تعداد ۲۱۸۲ واحد مسکونی، در فاز ۱۱ یک هزار و ۹۴۷ واحد مسکونی، در فازهای ۵ و ۹ جدید ۱۸۴ واحد و در فاز ۹ قدیم ۹۰۴ واحد مسکونی به افتتاح رسید که درمجموع ۵۲۱۷ واحد مسکونی را در برمی‌گیرد.

ساخت مراکز محلات در فازهای ۸ و ۱۲ جهت ارائه خدمات آموزشی، درمانی، پارک، زمین ورزشی، اماکن مذهبی در مجموع ۳۵ مورد نیز در دست اقدام است، که ارزش ریالی کل پروژه‌های افتتاح شده و در دست اقدام ۹۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

کد خبر 4601795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha