۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۳۵

فرماندار مهریز:

صنعتگران مهریز پیگیر رفع مشکلات واحدهای صنعتی خود باشند

صنعتگران مهریز پیگیر رفع مشکلات واحدهای صنعتی خود باشند

یزد ـ فرماندار مهریز با بیان اینکه تثبیت اشتغال موجود به عنوان یکی از اولویت های اصلی در مهریز پیگیری می شود، گفت: صنعتگران مهریز پیگیر رفع مشکلات واحدهای صنعتی خود باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زارع زاده عصر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت هفته کار و کارگر در فرمانداری مهریز برگزار شد از اشتغال به عنوان مهمترین اولویت فرمانداری مهریز یاد کرد و اظهار داشت: مهریز یک شهرستان صنعتی است و موقعیت این شهرستان به لحاظ جغرافیایی بسیار منحصر به فرد است با این وجود با مشکل بیکاری مواجه است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد شغل برای جوانان این شهرستان همچنین تثبیت اشتغال موجود یکی از اولویت‌های مهمی است که توسط فرمانداری این شهرستان پیگیری می‌شود.

زارع زاده عنوان کرد: در همین راستا صنعتگران مهریزی باید روحیه مطالبه گری خود را افزایش داده و پیگیر مسائل مربوط به واحدهای صنعتی خود باشند.

فرماندار مهریز با بیان اینکه انجمن کارفرمایان مهمترین مسئله در شهرستان مهریز است، تصریح کرد: تشکیل این انجمن می‌تواند مهریز را به درجات عالی در اشتغال برساند بر این اساس با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات مربوط به صنعتگران خواهیم بود.

به گزارش مهر، شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری مرکز استان یزد واقع شده و دارای بیش از ۳۵۰ واحد صنعتی فعال است.

کد خبر 4601883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha