۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۰۱

نماینده ولی فقیه در کردستان:

وحدت مردم و نظام در جریان کمک رسانی به سیل زدگان کشور نمایان شد

وحدت مردم و نظام در جریان کمک رسانی به سیل زدگان کشور نمایان شد

سنندج - نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه در جریان سیل وحدت و اتحاد مردم و نظام به خوبی نمایان شد، گفت: این روحیه باید همیشه در منطقه حاکم شود و علیه بیگانگان نیز یک صدا باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در جلسه تجلیل از مسئولان، مدیران کل، خیرین و خادمان موکب فداییان ولایت استان کردستان در کمک رسانی به سیل زدگان مناطق جنوب و جنوب غربی کشور تلاش همه مردم، مسئولان، ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی، نیروهای نظامی ارتش و سپاه و بسیج را شایسته تقدیر دانست و اظهار داشت: همدردی و دلسوزی برای خانواده‌ای که همه دارایی‌هایش را یک شبه از دست داده و آواره شده، در پیشگاه خداوند اجر بزرگی دارد.

وی تلاش و همدردی موکب ها در خدمات رسانی به سیل زدگان را عملی خیرخواهانه و مطلوب دانست و افزود: این حرکت زیبا و همدردی و تهیه غذا و کمک به همنوعان خودمان در حوادث پیش آمده آثارش در طول تاریخ ماندگار و دارای اجر معنوی بسیار بالایی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: گروه‌های مختلف مردم، مسئولان و نهادهای برآمده از انقلاب همچون ارتش و سپاه و بسیج در این استان بار دیگر وحدتی تاریخی را به نمایش گذاشتند و مثل همیشه دلسوزانه وارد عمل شدند و در یاری رسانی به سیل زده‌ها سنگ تمام گذاشتند.

آیت الله حسینی شاهرودی به نقش مردم در خدمات رسانی به مناطق سیل زده شمال و جنوب کشور اشاره کرد و یادآور شد: این کمک رسانی و ابراز محبت به این عزیزان همه هجمه‌ها و تبلیغات سو دشمن را خنثی کرد و سبب آرامش روحی و روانی مردم شد.

وی با قدردانی از ادارات و سازمان‌ها برای کمک رسانی به سیل زدگان، بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز به عنوان یادگار امام راحل، در این جریان عملکرد بسیار مناسبی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ابعاد و اجر معنوی در این رخدادهای مختلف که نیاز به کمک و یاری رسانی بوده بیشتر از منابع مالی و خسارات وارده است و این سیل و مشکلات صحنه آزمایشی بود برای ملت و مردم ایران که به حمد خداوند سربلند و پیروز شدند.

آیت الله حسینی شاهرودی نیروهای مسلح کشور را بازوی اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها دانست و اظهار داشت: ارتش و سپاه پاسداران در زمان جنگ در کنار یکدیگر و همراه با ملت ایران با ایستادگی در برابر دشمنان از اقتدار، عظمت و آزادی میهن اسلامی دفاع کردند و در زمان صلح نیز با حضور در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم و کشور را برگزیده‌اند.

کد خبر 4606167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha