۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۴۸

تندگویان در جشنواره نشاط و امید فصل همدلی جوانان:

جوانان در مناطق سیل زده کمک‌های مؤثری داشتند

جوانان در مناطق سیل زده کمک‌های مؤثری داشتند

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اقدامات جوانان در هماهنگی و اعزام تیم‌های مشاوره و روانکاوی برای کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل به خوبی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره نشاط و امید فصل همدلی جوانان استان تهران، امروز با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار و طی آن، پنجمین محموله کمک به هموطنان سیل زده، ارسال شد.

این جشنواره به همت اداره کل ورزش و جوانان در راستای خدمت رسانی به هموطنان سیل زده کشور و در قالب ستاد کمک‌های مردمی ورزش و جوانان استان تهران با حضور داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، رؤسای ادارات ورزش و جوانان حوزه و شهرستان‌ها و رؤسای هیأت‌های ورزشی استان با همکاری هیأت کشتی استان تهران در سالن شهدای هفتم تیر انجام شد و در جریان آن از ۱۸ جوان برتر استان نیز تجلیل صورت گرفت.

در این مراسم، محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اقدامات جوانان در هماهنگی و اعزام تیم‌های مشاوره و روانکاوی برای کمک به هموطنان به خوبی انجام شد.

تندگویان گفت: در سیل اخیر از بدو امدادرسانی ۲۵۰۰ سازمان مردم نهاد جوان کشور مشارکت چشمگیری داشتند، نیازسنجی از تمام استان‌های درگیر سیل انجام و سپس کمک‌ها از سایر استان‌ها گسیل شد، این همدلی الگویی خوبی بود و جوانان همیشه در حوادث این چنینی حضور مؤثری داشته اند.

معاون امور جوانان ادامه داد: در این مدت نیز مشاوره روان کاری و پزشکی نیز توسط سازمان‌های مردم نهاد جوانان انجام شد. از این به بعد هم تشکلهای جوانان باید فعال باشند، زیرا آسیب‌های سیل بسیار فراوان هستند و ممکن است یکی دو سال هم تبعات آن ادامه داشته باشد.

همچنین در جشنواره نشاط و امید فصل همدلی جوانان ۱۸ نخبه ورزشی و استعداد برتر استان در محورهای مختلف توسط تندگویان معاون امور جوانان، اعظم کریمی مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 4606622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha