۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۳:۰۶

معاون استاندار یزد:

شورای تامین و نهادهای عمومی برای حل مشکلات هم‌افزایی داشته باشند

شورای تامین و نهادهای عمومی برای حل مشکلات هم‌افزایی داشته باشند

یزد ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر ضرورت هم‌افزایی شورای تامین و نهادهای عمومی استان یزد برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ترحمی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مردم در هر شهرستان و استان مشکلات زیادی دارند اما اگر شورای تأمین و نهادهای عمومی با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند از بروز مشکلات دیگر جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمتر نقطه‌ای است که ظرفیت‌های مختلف را با هم داشته باشد، افزود: شهرستان مهریز دارای میراث مشترک تمام استان و کشور، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و گردشگری، برخورداری از نیروی انسانی بومی، ظرفیت بالای بالای خیری و.. است.

ترحمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: فرماندار هر شهرستان و استان، محور حرکت، تصمیم گیری و هدایت طرح‌های توسعه آن شهر و استان است و باید پاسخگوی فعالیت‌های امنیتی و سیاسی در آن شهرستان باشد.

وی با اشاره به نقش تعاملی امام جمعه و فرماندار مهریز تصریح کرد: بازوی معنوی هر شهرستان ائمه جمعه آن شهرستان است و در کمتر جایی مانند مهریز چنین تعاملی وجود دارد.

ترحمی با بیان اینکه امروز تکریم و معارفه دو معاون فرماندار و یک رئیس آب و فاضلاب شهری و جانشین ناحیه سپاه مهریز نیز برگزار شد، به مسئولان شهرستان مهریز توصیه کرد: ملتزم بودن به سیاست‌های کلی دولت و نظام، لازمه کار در حوزه‌های مسئولیتی است و همه مسئولان مهریز برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش مهر، در این جلسه، محمدجواد برزگر منشادی به معاون سیاسی و امنیتی، علیرضا مرادیان به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار مهریز معرفی شدند و محمدرضا موحد به عنوان رئیس آب و فاضلاب شهری مهریز منصوب شد.

کد خبر 4608251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha