۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۹:۱۳

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء:

تثبیت امنیت پایدار ضامن استقلال و عزت بیشتر کشور است

تثبیت امنیت پایدار ضامن استقلال و عزت بیشتر کشور است

سنندج – فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال غرب کشور تثبیت امنیت پایدار را ضامن اقتدار و عزت بیشتر کشورمان در تمامی عرصه ها عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار محمدتقی اصانلو در اجلاسیه شهدای شهرستان سروآباد که در مسجد جامع دزلی برگزار شد، اظهار کرد: استان کردستان در مرز مشترک با عراق قرار دارد و به همین دلیل مردم این استان در سال‌های نخستین جنگ در خط مقدم بوده و برای حفظ استقلال و آزادی آماده شهادت بودند و ترسی به دل راه نداده و از مرزهای غربی کشور به خوبی پاسداری کردند.

وی با اشاره به اینکه ما بصیرت را از شهدا آموختیم و باید پاسدار این بصیرت باشیم، گفت: مردم سروآباد در طول هشت سال دفاع مقدس و برای برقراری امنیت، شرافتمندانه نه تنها در برابر یک دشمن بلکه در برابر تمام دشمنان که برای نابودی اسلام دست به دست هم داده بودند، ایستادند و اجازه ندادند دست نامحرم به خاک وطن برسد.

وی گفت: امروز که شاهد امنیت و آسایش کشور و اقتدار و موفقیت نیروهای نظامی هستیم حاصل شجاعت و فداکاری شهدای عزیز است و امروز کشور ما به مرکزی امن در جهان تبدیل شده است.

وی در ادامه به حضور مقام معظم رهبری در نخستین روزهای جنگ در این شهرستان اشاره کرد و عنوان کرد: مقام معظم رهبری خود در این سرزمین هم پای شهدا و همه مردم این شهرستان از این منطقه دفاع کردند و این خود افتخار بزرگی برای مردمان این خطه است که با گذشت سال‌ها از رشادت‌های شهدا همپای مقام معظم را فراموش نخواهند کرد.

وی گفت ما در ۴۰ سال گذشته این انقلاب سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و امروز روزهای خوبی به واسطه آن رشادت‌های در پیش رو داریم.

سردار اصانلو به راهبرد گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: امروز دولتمردان ما برای تحقق این بیانیه وظیفه سنگینی دارند و آحاد مردم و جوانان در تحقق بخشیدن به این بیانیه نقش مهمی دارند، این بیانیه برای دنبال کردن و محقق کردن گام بعدی انقلاب صادر شده و توصیه‌هایی برای رسیدن به این چشم‌انداز شده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب با تاکید بر ضرورت پیروی از فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تأمین امنیت پایدار در استان کردستان گفت: پایداری امنیت کردستان به‌منزله استقلال مردم است.

وی افزود: امروز کشورهای اروپایی از کم امنیت ترین کشورها هستند و ایران اسلامی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است و این نشانه این است که ما ادامه دهنده را شهدا هستیم و هنوز در عرصه دفاع از میهنمان و پاسداری از آن شهید می‌دهیم.

وی در ادامه به سخنرانی ترامپ با اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک گروه تروریستی اشاره کرد و گفت: ترامپ یکی از احمقانه ترین تصمیمات سیاسی خود را اتخاذ نمود زیرا ماهیت انقلاب اسلامی و ایران آن است که هر چقدر بیشتر در صحنه‌های جنگ حضور داشته باشد قدرتمند تر می‌شود.

وی ادامه داد: ایران در صورتی که امنیت آن در معرض خطر قرار بگیرد، از پاسخ در خارج از مرزهای خود هرگز دریغ نخواهد کرد.

سردار اصانلو همچنین در خصوص تحریم‌های آمریکا علیه ایران اسلامی، گفت: تحریم آمریکا یک مساله طبیعی است که به آن عادت کردیم.

وی اضافه کرد: با تحریم به خودکفایی و انسجام ملی دست خواهیم یافت و پس از تحریم‌ها قدرتمند تر خواهیم شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: تا سرنگونی رژیم صهیونیستی و نابودی این جرثومه خبیث پایدار خواهیم بود و اکنون به آن زمان نزدیک‌تر شده‌ایم.

وی در واکنش به اقدامات کور گروهک‌های معاند نظام جمهوری اسلامی و حمایت برخی کشورها و سران منطقه از آنها عنوان کرد: ما به کشورها و سران پشتیبان این گروهک‌ها هشدار می‌دهیم که جلوی اقدامات آنها را بگیرند و مقابلشان بایستند و آنها را تیمار و حمایت نکنند.

وی افزود: فردا اگر مورد غضب جمهوری اسلامی قرار گرفتند و خشم ایران همانند سال گذشته که مقر یکی از احزاب معاند نظام جمهوری اسلامی را موشک باران کردیم، دامن آنها را نیز گرفت حق اعتراض ندارند.

سردار اصانلو ادامه داد: باید سران منطقه اعضای گروهک‌ها را از منطقه خود بیرون کرده و حمایت نکنند و بدانند که مسئول ناامنی‌هایی که در استان کردستان و آذربایجان غربی به وجود می‌آید آنها هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سید شهدا (ع) شمال غرب ایران عنوان کرد: در حادثه موشک باران مقر گروهک دموکرات در سال گذشته حتی یک قطره خون از بینی انسان بی گناهی جاری نشد و تمام کسانی که کشته شدند در حال طرح‌ریزی توطئه علیه ایران بودند.

سردار اصانلو با اشاره به ترور اخیر یکی از بسیجیان سپاه کردستان در منطقه کامیاران، ادامه داد: ترور کار هنرمندانه‌ای نبوده و اینکه یک بسیجی را با دستان خالی در داخل یک روستا ترور کنی چیزی جز بی رحمی و آدم کشی نیست.

وی افزود: ۹۰ درصد کسانی که این چنین در داخل استان کردستان ترور شده‌اند بومی خود استان هستند و بانیان آن در کمال بی‌شرمی این ترورها و خونریزی مدافعان امنیت کردستان را دفاع از مردم کُرد می‌نامند.

کد خبر 4608375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha