۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان:

۲۱۰۰ دانش آموز همدانی در جشنواره «شهروند خوب و خلاق» شرکت کردند

۲۱۰۰ دانش آموز همدانی در جشنواره «شهروند خوب و خلاق» شرکت کردند

همدان - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از شرکت ۲۱۰۰ دانش آموز همدانی در جشنواره «شهروند خوب و خلاق» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید خوشبخت صبح یکشنبه در اختتامیه جشنواره دانش آموزی «شهروند خوب و خلاق» با ابراز خرسندی از مشارکت دانش آموزان و مسئولان مدارس در اجرای برنامه‌های آموزش شهروندی توجه و حساس بودن به امور شهر را از الزامات پرورشی برای دانش آموزان قلمداد کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: هر شهروند باید با دقت و توجه به مسائل شهری در راستای بهبود آنها مشارکت کند.

خوشبخت گفت: این جشنواره بهمن ماه سال گذشته با مشارکت پژوهش سرای پروفسور حسابی و به مناسبت دهه فجر در مدارس شهر همدان و بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.

وی افزود: جشنواره دانش آموزی «شهروند خوب و خلاق» در مقطع ابتدایی و متوسطه اول شامل مسابقه نقاشی با موضوع شهری که من دوست دارم و در مقطع متوسطه دوم شامل مسابقه انشا نویسی با موضوع ایده پردازی خلاقانه و من به عنوان یک شهروند جوان چگونه می‌توانم به بهتر شدن شهرم کمک نمایم؛ برگزار شد.

خوشبخت با بیان اینکه بیش از ۲۱۰۰ دانش آموز در این جشنواره شرکت کردند، عنوان کرد: آثار طی ۲ ماه مورد ارزیابی داوران و کارشناسان قرار گرفت و نفرات اول تا سوم در هر پایه تحصیلی در رشته‌های نقاشی و انشا نویسی در اختتامیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه از ایده‌های نو دانش آموزان در موضوعات شهری استفاده خواهد شد، گفت: امیدوارم حضور دانش آموزان در برنامه‌های فرهنگی، هنری به خصوص آموزش شهروندی تداوم داشته باشد.
 

کد خبر 4608654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha