۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

کار فرهنگی بدون پیوست اجتماعی تاثیر گذار نیست

کار فرهنگی بدون پیوست اجتماعی تاثیر گذار نیست

مشهد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:امروز کار فرهنگی بدون پیوست اجتماعی تأثیرگذار نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانیه ظهر سه شنبه در نشست با جمعی از مبلّغان خواهر مشهد مقدس در محل اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: امروز کار فرهنگی بدون پیوست اجتماعی تأثیرگذار نیست و در همین راستا مبلّغان باید تبلیغ فرهنگ دینی را با زندگی و معیشت مردم پیوند بزنند تا نتیجه مناسبی از برنامه‌ها و اقدامات حاصل شود.

وی افزود: همچنین در راستای اجرایی کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی و رونق تولید که مطابق با سنّت دینی و ملی کشور است باید برنامه ریزی و تلاش بیشتری صورت بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: توانمندسازی مبلّغان از دغدغه‌های این نهاد است و با توجه به اینکه مجموعه‌های مختلفی در این عرصه فعالیت می‌کنند در حال پیگیری تشکیل ستاد آموزش طلاب هستیم تا با هم افزایی و تعامل بین نهادهای تبلیغی، مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی و مهارتی مورد نیاز مبلّغان برادر و خواهر را برگزار کنیم.

صاحبقرانیه تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که چندی پیش توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شد چشم انداز حرکت انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف برای پیشرقت کشور است و اگر این بیانیه را نفهمیم و برای مردم و در جامعه تبیین نکنیم خطای بزرگی را مرتکب شده‌ایم.

کد خبر 4610815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha