۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۲۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان عنوان کرد :

کمک ۵۳۲ میلیون تومانی زنجانی ها به سیل‌زدگان

کمک ۵۳۲ میلیون تومانی زنجانی ها به سیل‌زدگان

زنجان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: زنجانی ها تاکنون بیش از ۵۳۲ میلیون تومان کمک نقدی و ۸.۵ میلیون تومان کمک غیر نقدی به سیل‌زدگان کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام میرزایی ظهر سه شنبه در دیدار کارکنان و امدادگران با استاندار زنجان در محل استانداری زنجان، افزود: طرح ویژه نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از ۲۴ اسفند سال ۹۷ شروع و تا ۱۷ فروردین سال ۹۸ ادامه داشت.

وی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی ۱۶ پایگاه سیار و ثابت در محورهای مواصلاتی استان زنجان مستقر بود و در هر پایگاه ثابت پنج نجات گر و در پایگاه‌های سیار سه نجات گر فعالیت لازم را داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان بابیان اینکه ۲۳ اکیپ از امدادگران جوان در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی فعالیت کردند، گفت: بیش از ۱۲ تیم آماده عملیات در پاسگاه‌های پشتیبانی مرکز کنترل و هدایت‌های عملیاتی را ۲۴ ساعته بر عهده گرفتند و درمجموع بیش از ۲۵۰ نفر در طرح ویژه نوروزی ۹۸ در پایگاه‌های ثابت و سیار هلال‌احمر مستقر بودند.

میرزایی یادآور شد: ۱۸ پست راهنمای مسافران نوروزی توسط اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر در ورودی شهرها و اماکن تاریخی و گردشگری مستقر بودند و مسافران نوروزی را راهنمایی می‌کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در ادامه بابیان اینکه هلال‌احمر استان زنجان در امدادرسانی به سیل‌زدگان هم فعال بود، گفت: دهمین محموله کمک‌های مردمی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به مناطق سیل‌زده استان خوزستان ارسال شد.

میرزایی تأکید کرد: تاکنون بیش از ۵۳۲ میلیون تومان کمک نقدی و ۸.۵ میلیون تومان کمک غیر نقدی مردم استان زنجان به سیل‌زدگان بوده است.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر استان زنجان در کمک به سیل‌زدگان در سطح کشور رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است، گفت: در چندین مرحله از محل ذخایر امدادی استان و بنا بر احساس نیاز ستاد مرکزی، به استان‌های آسیب‌دیده از جمله گلستان، لرستان، ایلام و خوزستان کمک‌رسانی شده است که ۲۷۰۰ بسته غذایی ۲۴ و ۷۲ ساعته، ۲۱۰۰ تخته چادر و ۳۰۰۰ تخته پتو را شامل می‌شود.

کد خبر 4611043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha