۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۴۸

مدیرعامل هلال احمر اردبیل:

مردم اردبیل ۴۱ میلیارد ریال به مناطق سیل‌زده کشور کمک کردند

مردم اردبیل ۴۱ میلیارد ریال به مناطق سیل‌زده کشور کمک کردند

اردبیل - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی این استان به میزان ۴۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال برای مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین معبودی ظهر سه شنبه در نشست اعضای جمعیت هلال احمراستان به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ با استاندار اردبیل اضافه کرد: بخشی از این کمک‌های نقدی و غیرنقدی از اعتبارات داخلی هلال احمر تأمین شده است.

به گفته وی از این رقم بالغ بر چهار میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و بیش از پنج میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال کمک‌های غیرنقدی توسط مردم استان پرداخت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با ارائه گزارشی از عملکرد این جمعیت طی امسال و سال گذشته، از حضور نیروهای امدادی این جمعیت در شش هزار و ۷۷۶ حادثه در سال ۹۷ خبر داد.

وی با اشاره به تلاش‌های این جمعیت برای ارائه آموزش به اقشار مختلف مردم تصریح کرد: در سال گذشته ۱۵ هزار و ۹۲۷ نفر از ساکنان مناطق مختلف شهری و روستایی در دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی جمعیت هلال احمر استان شرکت کرده‌اند.

معبودی در عین حال برای همکاری با نهادهای و دستگاه‌های استان جهت آموزش به جامعه مخاطبان آنها آمادگی این جمعیت را اعلام کرد.

وی با اشاره به اعزام ۳۶ کاروان سلامت به مناطق روستایی و محروم استان طی سال گذشته ادامه داد: در این کاروان‌ها علاوه بر ارائه خدمات به مردم منطقه، دوره‌های آموزشی فشرده هم برگزار شده است.

کد خبر 4611075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha