۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۳۴

مدیرکل راهداری گلستان:

محور یساقی- بندرترکمن بازگشایی شد

محور یساقی- بندرترکمن بازگشایی شد

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: محور یساقی-بندرترکمن بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی میقانی اظهار کرد: ​محور یساقی – بندرترکمن در استان گلستان که بر اثر طغیان رودخانه و آبگرفتگی ناشی از سیلاب های اخیر مسدود شده بود، صبح امروز(دوشنبه) بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

وی افزود: برای بازگشایی این محور ۱۵ نیروی راهداری و هفت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین درگیر عملیات خاکبرداری و پاکسازی مسیر و لایروبی پل ها شدند.

میقانی گفت: به دلیل عبور بخشی از سیلاب دشت از روی جاده در ضلع جنوبی پل، تردد در محدوده پل با احتیاط و رعایت نکات ایمنی انجام می شود.

گفتنی است که محور مذکور از اولین روزهای سالجاری تاکنون به دلیل طغیان رودخانه و سیلاب دشت گسترده ساحل طرفینی رودخانه قره سو مسدود بوده است.

مجتبی جمالی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان هم در این رابطه گفت: با توجه به آخرین وضعیت آبگرفتگی و روند کاهشی سیلاب دشت محدوده پل قره تپه در محور سه راه یساقی به بندرترکمن، عملیات بازگشائی، ایمن سازی مسیر و نصب علائم، توسط تلاشگران راهداری از روز گذشته (یکشنبه) آغاز و امروز به طور کامل بازگشائی شد.

وی با بیان این که تردد به بندرترکمن و روستاهای مسیر از محور سه راه یساقی برقرار می شود، گفت: همچنین بخش زیادی از اراضی کشاورزی حاشیه رودخانه قره سو در محدوده روستاهای گرگان، کردکوی و ترکمن کماکان دچار آبگرفتگی هستند که عملیات مهار و تخلیه ادامه دارد.

کد خبر 4616029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha