۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۵۱

فرماندار قرچک:

روابط عمومی‌های قرچک در حوزه حقوق شهروندی ورود پیدا کنند

روابط عمومی‌های قرچک در حوزه حقوق شهروندی ورود پیدا کنند

قرچک- فرماندار شهرستان قرچک گفت: روابط عمومی‌های قرچک در حوزه حقوق شهروندی ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای شهرستان و مراسم تجلیل از برترین‌های روابط عمومی در قرچک ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، افزود: برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان قرچک موجب بهبود تبادل افکار می‌شود.

وی گفت: روابط عمومی‌های شهرستان قرچک در برپایی باشکوه آئین‌های ویژه خردادماه از جمله سوم خرداد، ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد پیش قدم شوند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان قرچک افزود: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباطی، مسئولیت خطیری در فرآیند مدیریت تعامل با افکار عمومی دارد و در این راستا اعتمادسازی و رعایت اخلاق دو رکن مهم در کار روابط عمومی در کنار تخصص‌های مربوطه است.

وی خواستار شد مسئولان روابط عمومی‌ها انتشار اخبار کیفی در رسانه‌های رسمی را مدنظر داشته باشند و در این راستا روابط عمومی‌ها باید به طور مرتب آخرین وضعیت خدمات را از مدیران خود جویا و آنان را برای روشنگری افکار عمومی منتشر کنند و همچنین روابط عمومی‌ها باید به مدیران مشاوره دهند چرا که نزدیک ترین نیروها به افکار عمومی می‌باشند.

فرماندار قرچک همچنین بر اهمیت مستندسازی فعالیت‌ها اشاره کرد و افزود: خدمات دولت تدبیر و امید آنطور که بایسته و شایسته باشد انعکاس داده نشده و در این بین روابط عمومی‌ها دچار غفلت شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک استفاده از تبلیغات کارساز و مؤثر را در روابط عمومی مهم خواند و خواستار شد از تبلیغات غیرضروری خودداری شود و خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها در حوزه حقوق شهروندی ورود پیدا کرده و همایش‌هایی را در این خصوص برای اقشار مختلف مردم برگزار کنند.

خطیبی اضافه کرد: مدیران ادارات موظف هستند اطلاعاتی که قابلیت انتشار عمومی داشته و برای آگاهی مردم نیاز است در اختیار روابط عمومی‌ها قرار دهند و با آنها همکاری داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت پرشور برگزار شدن انتخابات اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند در پرشور برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش مهمی ایفا کنند.
 

کد خبر 4616047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha