۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸

فرمانده انتظامی اردستان:

۶ دستگاه خودروی مزاحم در اردستان توقیف شدند

 ۶ دستگاه خودروی مزاحم در اردستان توقیف شدند

اردستان- فرماندهی انتظامی اردستان گفت: نیروی انتظامی اردستان تعداد ۶ دستگاه خودروی مزاحم مختلف را که با ایجاد سر و صدای ناموزون در سطح شهر اردستان باعث آزار و اذیت مردمی‌شدند را توقیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از وظایف نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه و در همه امور است.

وی افزود: نیروی انتظامی وظیفه دارد تا با هنجار شکنان و کسانی که نظم و امنیت، انضباط و امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد و موجب سلب آسایش شهروندان می‌شوند برخورد کند.

سرهنگ غلامرضایی افزود: نیروی انتظامی اردستان در این ارتباط و با توجه به گزارشات مردمی تعداد شش دستگاه خودروهای مختلف را که با ایجاد سر و صدای ناموزون در سطح شهر اردستان و با نصب دستگاه‌های نامتعارف روی خودروی خود باعث آذار و اذیت می‌شدند را توقیف کرد.

فرماندهی انتظامی اردستان ابراز داشت: این افراد با صرف هزینه‌هایی بالا، آلات و ادواتی را بر روی خودروهای خود نصب می‌کنند تا به نوعی در شهر به خودنمایی بپردازند، افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضائی شهرستان خواهند شد و خودروهای آنان توسط پلیس راهنمایی از ۴۰۰ هزار تا یک میلیون ریال جریمه خواهند شد.

خودروهای مزاحم ۳ ماه در توقیف خواهند ماند

سرهنگ غلامرضایی تصریح کرد: افراد با اخذ تعهد کتبی و بعد از باز کردن آلات و ادوات مزاحم از روی خودروهای خود و حکم قاضی و اینکه خودروهای آنان باید سه ماه در توقیف باشد می‌توانند خودرو خود را آزاد کنند.

وی بیان داشت: مردم باید بدانند پلیس خادم آنهاست و با هر فردی که موجبات سلب آرامش مردم را در پی داشته باشد با اخذ مجوز قضائی به صورت قاطع برخورد می‌کند.

کد خبر 4616980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha