۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۲۶

سرپرست اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران:

روابط عمومی‌ها نباید به حیات خلوت مدیران تبدیل شوند

روابط عمومی‌ها نباید به حیات خلوت مدیران تبدیل شوند

شهریار- سرپرست اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران گفت: روابط عمومی‌ها نباید به حیات خلوت مدیران تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، امین بابایی پیش از ظهر چهارشنبه در مجمع روابط عمومی‌های ادارات و شهرداری‌های شهرستان شهریار طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه فرماندار شهریار یکی از افراد آشنای حوزه روابط عمومی است و این بزرگترین حسن برای روابط عمومی‌های شهریار محسوب می‌شود.

بابایی افزود: باید با نگاهی آسیب شناس محور در حوزه روابط عمومی ورود کنیم چرا که روابط عمومی‌ها دچار نوعی شعار زدگی هستند و یکی از از آفات این حوزه همین امر است.

وی با اشاره به اینکه اگر تعهد و تعقل در روابط عمومی توأمان با هم نباشند مشکل به وجود خواهد آمد گفت: اگر موارد مذکور در کنار یکدیگر قرار نگیرند سربازانی هستیم که در خط مقدم جنگ رسانه‌ای کنونی شکست خواهیم خورد.

بابایی روزآمدی و آموزش‌های مستمر در روابط عمومی را ۲ بال پرواز و اوج گرفتن روابط عمومی‌ها دانست و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نباید به حیات خلوت مدیران تبدیل شوند و این نگرش آسیب‌های جدی به روابط عمومی وارد می‌کند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران بیان داشت: متأسفانه بسیاری از شهرداران استان تهران و یا رؤسای ادارات خدمات رسان نگاهی تقلیل گرایانه به واحدهای روابط عمومی دارند که این دیدگاه لزوماً باید اصلاح شود چرا که فعالیت روابط عمومی‌ها دارای مسئولیت اجتماعی هستند و این مسئولیت نباید در تهیه خبر و عکس خلاصه شود.

وی بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی برای تبیین و جریان سازی خبری را مهم دانست و عنوان داشت: در این خصوص اقدامات سازمانی باید در دستورکار روابط عمومی‌ها قرار گیرد و می‌توان با بهره گیری از ظرفیت شورای اداری شهرستان جایگاه روابط عمومی ادارات را ارتقا داد چرا که امروز شورای هماهنگی روابط عمومی استان تهران به لحاظ کارکردی بسیار متفاوت‌تر از قبل است و در این راستا نیز شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در خرداد سال‌جاری به ریاست استاندار تهران تشکیل خواهد شد.

کد خبر 4617706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha