۱ خرداد ۱۳۹۸، ۸:۴۹

دادستان رفسنجان:

۲۴۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان قرار دارند

۲۴۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان قرار دارند

رفسنجان - دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: ۲۴۰ خانواده زندانی زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رئیسی‌نژاد سه شنبه شب در مراسم جشن نسیم مهر ویژه گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: خیران میزبان اصلی این جلسه هستند و هر ساله این مراسم برگزار می‌شود تا با حضور این خیران حمایت و کمکی به خانواده زندانیان انجام شود.

وی افزود: هدف و برنامه انجمن حمایت از زندانیان، کمک به زندانی و خانواده آنها است.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه وجود دارد و مشکلات عدیده اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و… درصد قابل توجهی از کسانی که در زندان به سر می‌برند متأهل و دارای فرزند هستند که امکان اینکه خدای ناکرده خانواده‌های این افراد در دام بزهکاران دیگری قرار بگیرند نسبت به سایر اقشار جامعه حتماً بیشتر است.

رئیسی نژاد تصریح کرد: خوشبختانه در رفسنجان خیران پرچمدار کار خیر در سطح کشور هستند و نمی‌گذارند چنین اتفاقی بیفتد.

دادستان رفسنجان با بیان اینکه انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان در طول سال توانسته کمک‌های زیادی به این خانواده‌ها کند، عنوان کرد: کمک‌هایی که صورت گرفته که به صورت مستمر بوده، از لحاظ آماری وضعیت انجمن را در صدر انجمن‌های استان قرار داده است.

رئیسی‌نژاد اظهار کرد: حدود ۲۴۰ خانواده زندانی زیر پوشش انجمن است و امیداوریم بتوانیم تمام خانواده‌های زندانیان را زیر پوشش قرار دهیم و کمک کنیم شاهد بزهکاری کمتری در جامعه باشیم.

وی اضافه کرد: در آموزه‌های دینی داریم اگر از دری فقر وارد شود از در دیگر ایمان خواهد رفت لذا باید یاریگر افراد نیازمند باشیم.

کد خبر 4623311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha