۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸

رئیس حزب مردم اتریش:

اروپا باید مستقل از آمریکا باشد

اروپا باید مستقل از آمریکا باشد

رئیس حزب محافظه کار مردم اتریش و کاندیدای اصلی این حزب برای انتخابات پارلمان اروپا در آستانه برگزاری این انتخابات در گفتگویی بر لزوم عدم وابستگی اروپا به آمریکا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «اوتمار کاراس» رئیس حزب محافظه‌کار مردمی اتریش در گفتگو با روزنامه استاندارد با توجه به انتخابات پیش روی پارلمان اروپا اظهار داشت: من در راستای فعالیت‌های تبلیغاتی خود برای انتخابات پارلمان اروپا گفتگوهای متعددی با مردم از قشرهای مختلف انجام دادم.

وی در ادامه افزود: شهروندان اروپایی به خوبی می‌دانند که در شرایط کنونی باید برای تحقق اهداف اروپا مشارکت جمعی داشت و می‌دانند که این انتخابات چه دستاوردهایی را می‌تواند برای آنها به دنبال داشته باشد.

کاندیدای اصلی حزب مردم اتریش برای انتخابات اروپا همچنین خاطر نشان کرد: توانمندی اروپا در حوزه سیاست خارجی قابل تحسین بوده و باید از آن به عنوان یک نقطه عطف یاد کرد. تلاش اروپا برای برخورداری از آخرین تکنولوژی‌های روز ارزشمند بوده و باید زمینه‌های تحقق این امر را بیش از پیش فراهم کرد.

کاراس تاکید کرد: وقت آن رسیده که اروپا مستقل از آمریکا عمل کند، به خصوص در فعالیت‌هایی که مربوط به ارگان‌ها و سازمان‌های بین المللی می‌شود که آمریکا نیز در آنها عضویت دارد.

کد خبر 4623545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha