۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۴

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم‌آل محمد (عج):

رسانه‌های استان سمنان برای تحقق گام دوم انقلاب راهکار ارائه دهند

رسانه‌های استان سمنان برای تحقق گام دوم انقلاب راهکار ارائه دهند

سمنان - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم‌آل محمد (عج) بابیان اینکه نقش رسانه در جنگ روانی دشمن و تحقق گام دوم انقلاب بی‌بدیل است، گفت: رسانه‌های استان برای هر دو موضوع راهکار ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسینی دیباجی ظهر چهارشنبه در همایش مقاومت و رسانه به میزبانی سالن جلسات شهید بسطامی حسینیه گمنام سپاه قائم (عج) بابیان اینکه نقش رسانه‌ها در جنگ روانی دشمن و تحقق گام دوم انقلاب بی بدیل است، ابراز داشت: در شرایطی که دشمن با استفاده از فضای مجازی و ایجاد جنگ روانی به دنبال تشویش در بین مردم است کمک رسانه‌ها می‌تواند در خنثی سازی توطئه‌های آنها بسیار اثرگذار باشد.

وی ضمن بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به امکانات و ظرفیت‌های کشور اشاره داشته است، افزود: علیرغم آنکه کاستی و ضعف‌های مدیریتی و بی‌تدبیری در این بیانیه به چشم می‌خورد اما ایشان برای ناامیدی رسانه‌های غربی با نگاهی به آینده به داشته‌های درون نیز تاکید داشتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم‌آل محمد (عج) بابیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به حضور پر رنگ جوانان در عرصه‌های مختلف تاکید شده است، ابراز داشت: سرمایه‌های یک کشور را جوانان تشکیل می‌دهند لذا می‌بایست ضمن میدان دادن به جوانان آن‌ها را از فضای مجازی و مخاطرات آن آگاه کرد.

حسینی دیباجی بابیان اینکه نقش رسانه‌ها در تحقق گام دوم انقلاب می‌تواند بسیار اثرگذار باشد، تصریح کرد: علیرغم اینکه رهبر معظم انقلاب به دشمن هشدار می‌دهد که با چه کسانی مواجه هستند اما از سوی دیگر افق‌ها و توجه به مطالبات مردم را نیز یادآور می‌شود و این یکی از بیانیه‌های بسیار قوی و غنی در این حوزه است.

وی بابیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند در جنگ روانی دشمن و تحقق گام دوم انقلاب راهکار ارائه دهند، افزود: متأسفانه رسانه‌ها کمتر به بررسی مشکلات و موانع پرداخته و برای آن راهکاری ارائه نمی‌شود لذا انتظار می‌رود که رسانه‌ها در این مقوله‌ها بیشتر ورود کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم‌آل محمد (عج) بابیان اینکه استقامت مردم خرمشهر و رزمندگان با دست خالی یک سمبل و نشان از این بود ک ملت ایران می‌توانند با ایمان راسخ و توکل بر خدا در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به پیروزی برسند، اضافه کرد: در شرایط بحرانی که خرمشهر داشت، استقامت کردن یک هنر تمام عیار بود.

کد خبر 4623748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha