۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۶

امام جمعه زاهدان:

مقاومت ملت ایران در برابر مستکبران کماکان ادامه دارد

مقاومت ملت ایران در برابر مستکبران کماکان ادامه دارد

زاهدان - امام جمعه زاهدان گفت: دشمنان باید بدانند که مقاومت ملت ایران در برابر مستکبران کماکان ادامه دارد و ملت بصیر ایران اسلامی هیچ گاه سرتسلیم در برابر دشمنان فرود نخواهد آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا موضوع بسیار مهمی است که باید همیشه خودمان و دیگران را به این امر مهم سفارش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در روزهای با برکت ماه مبارک رمضان قرار داریم، ادامه داد: یکی از راه‌های رسیدن به تقوای الهی شناخت درست پروردگار است که ماه مبارک رمضان یکی از بهترین فرصت هاست که برای رسیدن به تقوا تلاش کنیم.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر استفاده از برکات ماه مبارک رمضان ادامه داد: یکی دیگر از راه‌های رسیدن به تقوا تمکین کردن از پیامبر خدا و ائمه اطهار است که ما را به سمت و سوی خداوند هدایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حدود دو دهه از ماه مبارک رمضان می‌گذرد، گفت: در این ایام باید خاشعانه از درگاه خداوند متعال درخواست کنیم تا گناهان ما را ببخشد و توبه ما را پذیرا باشد تا بدون گناه و معصیت از ماه مبارک رمضان خارج شویم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر بیان داشت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است و ماهی است که خداوند ملائکه را به زمین می‌فرستد تا سرنوشت همه ما را در شب قدر رقم بزند.

وی با اشاره به اهمیت لیالی قدر افزود: در شب‌های قدر انسان می‌تواند حیات واقعی خود را درک کند، پس باید این فرصت را غنیمت بدانیم و سعی کنیم تر این گنج گرانبها که خداوند برسر راه ماه قرار داده بهترین استفاده را ببریم.

حجت‌الاسلام محامی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر ادامه داد: سوم خرداد که مصادف با سالروز آزاد سازی خرمشهراست به عنوان به روز مقاومت نامگذاری شده است زیرا در این روز با وجود اینکه تمام دنیا برای ضربه زدن به ملت ما متحد شده بودند اما این مردم با ایمان به خدا و اراده خود بر تمامی این فتنه‌ها پیروز شدند.

وی با اشاره به مقاومت جانانه رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس، افزود: دشمنان برای دشمنی با ما از هیچ جنایتی از جمله استفاده از سلاح‌های شیمیایی دریغ نکردند اما با این وجود باز هم نتوانستند ذره‌ای از اراده جوانان غیور این مرز و بوم کم کنند تا اینکه بالاخره خرمشهر و همه مناطق اشغالی کشور آزاد شدند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: تجربه مقاومت، ایستادگی، ایمان و اراده محکم ملت ایران امروز الگویی برای جریان مقاومت در منطقه و دنیا از جمله حزب الله لبنان، فاطمیون، زینبیون و دیگر نیروهای مقاومت شده است.

وی اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که مقاومت ملت ایران کماکان ادامه دارد و ملت بصیر ایران اسلامی هیچ گاه سرتسلیم در برابر دشمنان فرود نخواهد آورد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه تا زمانی که در مسیر یاری دین گام برداریم خداوند نیز ما را یاری می‌کند، گفت: قطعاً وجود این تفکر در شرایط امروز کشور نیز راهکار برون رفت از مشکلات است.

وی افزود: از همین رو ملت ایران برای ادامه مسیر خود بر سر ارزش‌های دینی، توان دفاعی و نفوذ منطقه‌ای خود که خواب و آرامش دشمن را بر هم زده است با هیچکس مذاکره و معامله نمی‌کند.

حجت‌الاسلام محامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید به فکر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند، تصریح کرد: در شرایط فعلی مسئولان باید همه تلاش خود را برای بر طرف کردن مشکلات مردم به کار بگیرند و در این راه هیچ گونه کوتاهی قابل قبول نیست.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز تأسیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نمایندگان مجلس باید به درستی به وظیفه نمایندگی خود عمل کنند تا بتوانند با تعامل با قوای دیگر قوانینی را تصویب کنند که به صلاح مردم باشد.

کد خبر 4624927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha