۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی استان سمنان:

۲۷۰۰ نسخه کتاب از استان سمنان به مناطق سیل‌زده ارسال شد

۲۷۰۰ نسخه کتاب از استان سمنان به مناطق سیل‌زده ارسال شد

سمنان - سرپرست کتابخانه‌های عمومی سمنان بابیان اینکه در راستای اجرای پویش بهار مهربانی دو هزار و ۶۹۶ نسخه کتاب به مناطق سیل‌زده ارسال شد، گفت: این دومین بسته اهدایی استان به این مناطق است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دهقان لو ظهر یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان ضمن بیان اینکه در راستای اجرای پویش «بهار مهربانی» دو هزار و ۶۹۶ نسخه کتاب اهدایی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به مناطق سیل‌زده ارسال شد، ابراز داشت: این اقدام در راستای ابراز همدردی و کمک به مردی که دچار بحران شدند، صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه این دومین محموله اهدایی کمک‌های مردمی کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به مناطق سیل‌زده است، افزود: این کتاب‌ها در حوزه کودک و نوجوان، لوازم‌تحریر و اسباب‌بازی را شامل می‌شود.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی استان سمنان بابیان اینکه این کمک‌ها توسط شهروندان، مسئولان، خیران، کارکنان و کتابداران این اداره کل برای شاد شدن کودکان مناطق سیل‌زده جمع‌آوری‌شده بود، ابراز داشت: این کمک‌ها طی دو مرحله به مناطق سیل‌زده ارسال‌شده است.

دهقان لو بابیان اینکه پایگاه جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی در کتابخانه‌های عمومی استان سمنان آماده دریافت کمک‌های مردمی است، تصریح کرد: جمعی از کتابداران و کارکنان این اداره کل در اقدامی خداپسندانه حقوق یک‌روزه خود را برای خرید اسباب‌بازی و کتاب برای شاد شدن کودکان مناطق سیل‌زده اهدا کردند.

کد خبر 4626435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha