۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲

در گفتگو با مهر مطرح شد:

ذوب‌آهن نگران رویارویی با الاتحاد نیست/ ۴ بازیکن‌مان را نداریم

ذوب‌آهن نگران رویارویی با الاتحاد نیست/ ۴ بازیکن‌مان را نداریم

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در دیدار با النصر عربستان دنبال برد هستیم و بابت بازی با تیم الاتحاد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ آسیا نگرانی نداریم.

مجید حاج رسولی‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم ذوب آهن در آستانه بازی با النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: امسال ما بازی‌های آسیایی را محکم و با انگیزه شروع کردیم. دو بازی سخت در پلی آف داشتیم. در این مدت چند «کامبک» خیلی خوب داشتیم. منصوریان شناخت خوبی از تیم‌های آسیایی بخصوص کشورهای عربی دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا الان تیم بدون باخت بوده‌ایم و در بازی با النصر هم قوی می آییم تا سرگروه شویم و با حداکثر امتیاز به مرحله حذفی صعود کنیم.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن درباره اینکه این تیم در صورت صدرنشینی در مرحله گروهی باید در مرحله بعد با الاتحاد عربستان بازی کند، گفت: از این بابت نگران نیستیم. مشکل خاصی نداریم. آقای منصوریان ۶ بازی از الوحده امارات و ۶ بازی از الاتحاد عربستان را رصد کرده است و به این نتیجه رسیده که با حداکثر پتانسیل مقابل النصر بازی کنیم و سرگروه شویم.

حاج رسولی‌ها درباره غایبان ذوب آهن مقابل النصر یادآور شد: رشید مظاهری و مسعود ابراهیم زاده مصدوم و میلاد فخرالدینی و اوساگونا محروم هستند و آنها را در اختیار نداریم ولی شرایط دیگر بازیکنانمان خوب است و نفراتمان پرانرژی و با انگیزه هستند.

سرپرست ذوب آهن در پایان درباره تغییر چندباره زمین بازی با النصر عربستان خاطرنشان کرد: بعد از لغو بازی در کربلا، زمان ما برای مدیریت این بازی کوتاه بود. اول ورزشگاه العربی را گرفتیم ولی بعد باشگاه الدحیل اظهار تمایل کرد به ما زمین بدهد. ظاهراً چمن الدحیلی ها شرایط خوبی نداشت و در نهایت میزبانی به العربی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و النصر عربستان در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه شب در دوحه قطر به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 4627286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha