۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۴

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تدوین بسته توانمند سازی بخش دیشموک در محورهای مختلف

تدوین بسته توانمند سازی بخش دیشموک در محورهای مختلف

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تدوین بسته توانمند سازی بخش دیشموک در محورهای مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی ظهر پنجشنبه در نشست فوق العاده آسیب های اجتماعی با محوریت بخش دیشموک، افزود: باید دستگاه های حمایتی نیز غربالگری و بازنگری اصولی در اجرای برنامه های توانمند سازی در دیشموک را داشته باشند.

احمدی از سفر معاون مناطق محروم ریاست جمهوری به استان در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: باید ارائه جمع بندی کارشناسی شده با هدف توانمند سازی جامعه هدف داشته باشیم.

احمدی با بیان اینکه دشمنان درصدد زیر سوال بردن خدمات نظام هستند، عنوان داشت: تبیین خدمات انجام شده و توجه به رفع کمبود ها مورد تاکید است.

وی افزود: ما کم و کاستی ها رو قبول داریم، اما اینکه بگوییم هیچ اقدامی انجام نشده، جفای به نظام است و این مواجه درست و اصولی نیست.

احمدی گفت: جامعه ما، جامعه فهمیده است و مردم ما از شعور کافی برخوردارند و دستگاه ها در بعد اطلاع رسانی های خود، تولید محتوای مناسب و موثر داشته باشند.

استاندار نگاه کارشناسی شده به آسیب های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: اقدامات خروجی محور در این زمینه ضروری است.

احمدی با اشاره به اینکه تراکم روستایی مناطقی مانند دیشموک نداریم، عنوان داشت: در حوزه افق برنامه ریزی آموزش و پرورش نیز باید مناطقی مانند دیشموک و مارگون در اولویت قرار گیرد.

استاندار با بیان اینکه مدیران باید اطلاعات دقیق از وضعیت مناطق داشته باشند، گفت: در بخش اطلاع رسانی نیز باید هزینه کرد و محتوا سازی مناسبی داشته باشیم.

احمدی با اشاره به لزوم توانمند سازی، آموزش و مهارت آموزی در بخش دیشموک، اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت های قانونی برای مهارت آموزی و ارتقای توانمند سازی ها در دیشموک استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ۳۱ اردیبهشت ماه گزارشی با محتوای رنج دیشموک از نداری ها و کمبود زیرساخت های فرهنگی بر روی خروجی خبرگزاری مهر قرار گرفت.

کد خبر 4629479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha