۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲

رئیس فراکسیون زنان مجلس تاکید کرد؛

لزوم مقابله با وارداتی که سبب سقوط تولیدات داخلی می‌شوند

لزوم مقابله با وارداتی که سبب سقوط تولیدات داخلی می‌شوند

ری- نماینده مردم تهران، ری، تجریش و اسلامشهر در مجلس بر لزوم مقابله با وارداتی که سبب سقوط تولیدات داخلی می‌شوند تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریده اولادقبا ظهر پنج شنبه در جلسه هم اندیشی که با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونین، محمد امامی امین، معاون استاندار تهران با فعالان اقتصادی، صنعتگران، تجار و سرمایه گذاران شهرستان ری طی سخنانی اظهار داشت: طی بازدیدهایی که فراکسیون زنان مجلس از شهرک صنعتی شمس آباد داشته اند به خوبی با دغدغه و مشکلات این اصناف از نزدیک آشنا شده ایم که پیگیر مطالبات این صنعتگران هستیم.

رئیس فراکسیون زنان مجلس با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه ماده ۱۰۱ ادارات جنسیتی را مصوب کرده ایم گفت: باید به این سوالات پاسخ شفاف داده شود که ایا سهم زنان در تولید ناخالص داخلی کشور محاسبه شده است و ایا زنان نیمی از جمعیت کشور نیستند برای همین است که ما در خواست داریم که صدای زنان شنیده شود.

اولاد قبا در ادامه با بیان اینکه باید جلوی واردات بی‌رویه کالاهای خارجی و غیرضروری گرفته شود افزود: باید فرصت ایجاد اشتغال و تولید را به جوانان بدهیم چرا که جوانان ما توانایی تولید اجناس و کالاهای بهتر را در داخل کشور دارند.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن اظهار داشت: در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد باید تهدیدها را به فرصت مناسب تبدیل کرده و از ظرفیت‌های داخلی برای رونق‌بخشی به اقتصاد استفاده کنیم و تلاش خود را جهت بهبود رونق تولید و رقابت سالم بین تولیدکنندگان و کارآفرینان در عرصه‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی به کار بگیریم و آن‌ها را مورد حمایت قرار دهیم.

وی بیان داشت: ما این انتظار را داریم که مسئولین در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه با گران فروشی‌ها و احتکارها و صادرات غیر مجاز و وارداتی که سبب سقوط تولیدات داخلی می‌شود نگاه ویژه داشته باشند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

اولاد قبا بیان داشت: اگر بخواهیم موقعیت اقتصادی کشور را در منطقه ری ارتقا دهیم نیازمند این هستیم که اداره صمت ری را به مدیر کل صمت ارتقا دهیم چرا که حضور فعالان و صنعتگران ین منطقه این ارتقا را طلب می‌کند.

کد خبر 4629590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha