۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱

در واکنش به عوام‌فریبی دونالد درباره ایران؛

«برنی سندرز»: ترامپ جدیت خود را در بازگشت به برجام نشان دهد

«برنی سندرز»: ترامپ جدیت خود را در بازگشت به برجام نشان دهد

نماینده مجلس سنای آمریکا در واکنش به عوام‌فریبی رئیس جمهوری این کشور درباره ایران اعلام کرد: ترامپ جدیت خود را در بازگشت به برجام نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «برنی سندرز» نماینده مجلس سنای آمریکا در پیامی توئیتری به عوام فریبی اخیر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در خصوص پیشنهاد مذاکره با ایران واکنش نشان داد.

نماینده مجلس سنای آمریکا و نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در این کشور در این خصوص نوشت: ترامپ حالا و پس از تهدید به درگیری نظامی فاجعه بار با ایران می‌ گوید ترجیح می‌دهد با ایران گفتگو کند.

نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا در این باره ادامه داد: این خوب است. رئیس‌جمهور اکنون می‌ تواند جدیت خود در دیپلماسی را با بازگشت به توافق هسته‌ ای که سال گذشته از آن خارج شد نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ اخیراً در مصاحبه ای در ادعایی مضحک مدعی شده بود که خواستار مذاکره با ایران است.

گفتنی است، چندی پیش و در سالگرد نقض یکجانبه برجام توسط آمریکا بر خلاف قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل در ۱۸ اردیبهشت ماه، جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که برخی اقدامات خود در ارتباط با برجام را متوقف کرده و فرصتی ۶۰ روزه به کشورهای باقی مانده در توافق می‌دهد تا به تعهدات بانکی و مالی خود عمل کنند.

این در حالی است که در ۸ ماه می سال ۲۰۱۸ (۱۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷) دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خبر خروج یکجانبه واشنگتن از برجام را همراه با نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کرد.

کد خبر 4633988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      0 0
      چاره ای جزقوی شدن ومقاومت نداریم