۱۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۲۸

از عصر امروز؛

بارش رگبار باران در مناطق مختلف گیلان

بارش رگبار باران در مناطق مختلف گیلان

رشت- مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار جوی پایدار در منطقه، گفت: با تقویت ناپایداری ها محلی در ساعات بعد از ظهر و شب شاهد بارش پراکنده باران در نقاط مختلف گیلان خواهیم بود.

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار در منطقه است، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته تا اوایل هفته آینده شاهد بارش باران با تقویت ناپایداری‌های محلی خواهیم بود.

وی با بیان این اینکه بارش‌ها اغلب در ساعات بعد از ظهر و شب همراه با احتمال وقوع رعد و برق پیش بینی می‌شود، افزود: در حال حاضر آسمان اکثر مناطق گیلان صاف تا نیمه ابری، همراه با افزایش ابر در برخی نقاط است.

دادرس با بیان اینکه با تقویت ناپایداری‌ها از عصر امروز در برخی نقاط گیلان شاهد بارش باران خواهیم بود، گفت: ارتفاع موج دریای خزر نیز برای امروز و فردا بین ۱۰ تا ۷۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود که برای انجام فعالیت دریانوردی و شنا با احتیاط مناسب است.

وی دمای کنونی شهر رشت، مرکز گیلان ۳۲ درجه سانتی گراد و رطوبت هوای این شهر ۹۶ درصد عنوان و بیان کرد: در حال حاضر آسمان شهر رشت صاف تا نیمه ابری و در ساعات آینده گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد و احتمال رگبار پراکنده باران همراه خواهد بود.

کد خبر 4634156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha