۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۱۵

با حضور معاون رئیس جمهور؛

کلنگ احداث یک کارخانه تولیدی در پیشوا به زمین زده شد

کلنگ احداث یک کارخانه تولیدی در پیشوا به زمین زده شد

پیشوا- کلنگ احداث یک کارخانه تولیدی با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در پیشوا به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر دوشنبه پروژه احداث کارخانه تولید آب آشامیدنی با حضور محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور، محمد امامی امین، معاون استاندار، حسین عباسی فرماندار پیشوا، پرندوار مدیرکل روستایی و شوراهای استانداری تهران و سایر مسئولان وارد فاز عملیاتی شد.

بر اساس این گزارش این طرح با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان از محل آورده سرمایه گذار و تسهیلات بانکی ظرف مدت ۶ ماه در اراضی روستای قیاس آباد واقع در جاده شهرک صنعتی پیشوا احداث خواهد شد.

گفتنی است که این کارخانه در تولید و بسته بندی آب آشامیدنی، آب گازدار، آب طعم دار و یخ بهداشتی فعالیت خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این کارخانه در زمینی به مساحت ۳۶ هزار متر مربع و زیربنای سه هزار متر مربع ایجاد و در فاز اول برای ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد داشت.

در ادامه این بازدیدها، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور از شرکت تحقیقات کشاورزی بازدید کرد که این شرکت تحقیقاتی از سال ۱۳۸۰ در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان پیشوا در روستای حبیب آباد واقع شده و با دارا بودن ۶ هزار مترمربع گلخانه در زمینه تولید بذر سبزی و صیفی، تحقیقات روی بذور وارداتی و انتخاب بهترین بذر و توزیع بذر بین کشاورزان فعالیت می‌کند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور و هیات همراه در ادامه این سفر از کارخانه شیر که در فضایی به مساحت ۶ هزار مترمربع و زیربنای ۲۲۷۶۰ متر مربع در روستای چالتاسیان شهرستان پیشوا احداث خواهد شد نیز بازدید کرد.

گفتنی است که سرمایه مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ۲۲ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال می‌باشد و سالانه ۶۱۰۰ تن شیر خشک، ۷۵۰۰ تن کره پاستوریزه و ۸۱۰۰ تن خامه تولید می‌کند همچنین میزان اشتغالزایی این طرح در مرحله اول ۲۶۵ نفر و در مرحله دوم ۱۱۵ نفر خواهد بود.

تکمیل می شود…

کد خبر 4637250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha