۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۵۱

استاندار یزد تاکید کرد:

مشارکت فکری نخبگان و بخش خصوصی یزد برای تدوین سند آمایش سرزمین

مشارکت فکری نخبگان و بخش خصوصی یزد برای تدوین سند آمایش سرزمین

یزد- ‌استاندار یزد سند آمایش سرزمین را مبنای حرکت و توسعه آینده استان دانست و بر مشارکت فکری بخش خصوصی و نخبگان استان برای دستیابی به سندی جامع تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که در سالن کنفرانس اتاق بازرگانی یزد برگزار شد، اظهار داشت: سند آمایش سرزمین مبنای حرکت‌های توسعه‌ای استان است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است بیشترین اجماع فکری پشتوانه تصویب و اجرای این طرح قرار گیرد.

طالبی افزود: نیروهای مؤثر جامعه از جمله بخش خصوصی و نخبگان باید فرصت آشنایی با این سند را داشته باشند تا با مشارکت فکری به سندی اثرگذار با کمترین نواقص دست یابیم.

استاندار یزد عنوان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیشنهادها، نظرات و انتقادات همه صاحبان فکر و اندیشه برای رفع نواقص احتمالی را به دور از شعارزدگی مورد توجه قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: البته در نهایت، سند آمایش سرزمین استان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، مطرح می‌شود و به تصویب می‌رسد.

طالبی با ابراز خرسندی از اینکه همه پذیرفته‌اند طرح آمایش سرزمین باید مبنای حرکت آینده استان برای توسعه باشد، تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت فکری بخش خصوصی و دستگاه‌های اداری استان این سند با جدیت و همکاری همه جانبه نهایی و اجرایی شود.

به گزارش مهر، در این نشست وضع موجود استان یزد در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری و بخش‌های هفتگانه سند آمایش سرزمین مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 4637282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha