۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۶

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان:

اعزام ۳۲۵۰ امدادگر گیلانی به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس

اعزام ۳۲۵۰ امدادگر گیلانی به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس

رشت- مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان به اعزام ۳هزار و ۲۵۰ امدادگر به مناطق عملیاتی در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هلال احمر گیلان ۱۷شهید در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ولی پور پیش از ظهر چهار شنبه در مراسم یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر که در سالن همایش‌های این جمعیت در رشت برگزار شد با بیان اینکه ایران همواره مورد هجمه‌های مختلف دشمنان قرار گرفته است، اظهار کرد: در طول ۳ هزار سال ایران حدود هزار و ۱۴۰ مرتبه درگیر جنگ با دشمنان بوده و در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۴۰ هزار نفر از جوانان این ملت به شهادت رسیدند.

وی با تاکید بر حضور پرشور جوانان غیرتمند با رنگ و بوی معنوی همراه با رهبری هوشمند در طول دوران دفاع مقدس، گفت: امروز همانند دوران جنگ تحمیلی، مسئولان و نسل جوان باید در مقابل هجمه‌های دشمن در فضای مجازی و حقیقی ایستاده و از عزت و شرف ایران اسلامی دفاع کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر گیلان در طول دوران دفاع مقدس ۱۷ شهید و در این ایام نیز یک شهید مدافع حرم تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ولی پور در ادامه با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در دوران دفاع مقدس، گفت: جذب، آموزش و اعزام ۳ هزار و ۲۵۰ امدادگر گیلانی به مناطق جنگی، امداد و نجات و انتقال شهدا، اعزام ۱۷ آمبولانس به مناطق جنگی، استقرار اقامتگاه در پشت خطوط مقدم، جمع آوری و ارسال خون، نگهداری مهاجرین در انزلی، رشت و صومعه سرا، رسیدگی به امور مفقودین غیرنظامی، تحویل آزادگان و ساخت دست و پای مصنوعی بخشی از اقدامات جمعیت هلال احمر این استان در دوران دفاع مقدس بوده است.

کد خبر 4645286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha