۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۵

فرماندار پردیس تاکید کرد؛

لزوم افزایش فعالیت اجرایی دستگاههاجهت بالابردن سطح آموزش در پردیس

لزوم افزایش فعالیت اجرایی دستگاههاجهت بالابردن سطح آموزش در پردیس

پردیس- فرماندار پردیس بر لزوم افزایش فعالیت اجرایی دستگاههاجهت بالابردن سطح آموزش در پردیس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعظیم رضایی ظهر چهارشنبه در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش پردیس در سال ۹۸ طی سخنانی اظهار داشت: آن طور که شایسته و بایسته بوده به آموزش و پرورش بها نداده ایم و دلیل آن هم مسائلی مانند دفاع مقدس و دوران سازندگی بوده است.

رضایی افزود: بسیاری از کشورهایی که به رشد رسیده اند از راه علم و دانش و تعلیم در مدارس بوده است اما آموزش و پرورش ما در ساختار و محتوا دچار مشکل است، چرا که حجم انبوهی از کتاب و درس را به خورد دانش آموز می دهیم و از درس زندگی غافل هستیم و آموزش و پرورش هم بنا به مشکلاتی که دارد همواره به دنبال حل مسائل و مشکلات خود است.

فرماندار پردیس گفت: همه ما می دانیم که آموزش و پرورش چند سال است حتی یک ریال هم به مدارس پرداخت نمی کند لذا از آموزش و پرورش پردیس می خواهم نو آوری و خلاقیت داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان و مدیران باید کمی اجرایی تر فعالیت کرده و کمک کنند تا مدارس پردیس و اموزش و پرورش به سطح کیفی مطلوبی برسد بیان داشت: افرادی بوده اند در آموزش و پرورش که در آستانه نابودی بوده و با یک رفتار صحیح نجات پیدا کرده اند و بالعکس این موضوع را هم شاهد بوده ایم.
 

کد خبر 4645422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha