۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۲۷

مدیر کل دفتر رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت مطرح کرد

بازرسی اثربخش مبتنی بر کیفیت، راهبردی اساسی جهت ارتقای سازمان

بازرسی اثربخش مبتنی بر کیفیت، راهبردی اساسی جهت ارتقای سازمان

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بازرسی جامع مبتنی بر کیفیت می‌تواند به عنوان راهبردی اساسی در ارتقاء عملکرد سازمان مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر پیروزیان بیان کرد: آگاهی از اجرای دقیق برنامه‌ها و اطمینان از حرکت سازمان در راستای رسالت، چشم‌انداز و تضمین بهره برداری صحیح و بهینه از منابع و امکانات سازمانی در صورتی امکان‌پذیر خواهد بود که نظامی دقیق و جامع برای نظارت و کنترل با لحاظ کردن اصول و ویژگی‌های کنترل و بازرسی جامع وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد ایجاد سیستم بازرسی می‌تواند به عنوان راهبردی اساسی در ارتقا سازمان مطرح شود، افزود: اثربخشی و کارآمدی سیستم بازرسی مستلزم توسعه و تکامل آن از حیث ورودی‌ها، خروجی‌ها و بازخورد است.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: انطباق‌پذیری سازوکارهای بازرسی، شاخص‌ها و روش‌های سنجش عملکرد با اقتضاعات محیطی از قبیل محیط سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، جغرافیایی، قوانین و مقررات شرکای اجتماعی، انتظارات دولت و بیمه شدگان سازمان، از زمینه‌هایی است که این دفتر با توجه به آنها درنظردارد تا در طراحی نظام ارزیابی عملکرد موجبات کارآمدی و اثربخشی سیستم بازرسی را فراهم سازد.

کد خبر 4645586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha