۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۲:۲۷

خوش خبر:

تیم ایران با بازیکنان نیمکت بازی کرد/ روحیه تیم پایین بود

تیم ایران با بازیکنان نیمکت بازی کرد/ روحیه تیم پایین بود

اردبیل – سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به مصدومیت چند بازیکن تیم ایران در بازی با فرانسه گفت: در حقیقت تیم ایران با بازیکنان نیمکت بازی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خوش خبر شامگاه یک شنبه در پایان بازی تیم‌های ایران و فرانسه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص باخت تیم کشورمان به تیم فرانسه افزود: برای این بازی سه تا از بازیکنان تیم مصدوم و غایب بودند و کادر فنی مجبور شد از بازیکنان نیمکت استفاده کند.

وی خستگی بیش از حد و فشار زیاد بازی‌ها طی چهار هفته گذشته را از دیگر عوامل باخت تیم کشورمان به فرانسه برشمرد.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان فرانسه را تیم قدرتمند و بزرگی دانست و ادامه داد: علاوه بر این نبود بازیکنان خوب و اصلی باعث شده بود که در این بازی روحیه تیم پایین بیاید.

وی در خصوص صعود تیم ایران به دور نهایی یادآور شد: شانس صعود تیم ایران بالاست اما هنوز قطعی نشده است، در هفته پنجم تکلیف صعود تیم‌ها مشخص خواهد شد و ما نیز در بلغارستان کار صعود را یکسره می‌کنیم.

خوش خبر در خصوص ارزیابی هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال در اردبیل تاکید کرد که بازی‌های خوبی برگزار شد همه تیم‌ها عالی بودند و امیدوارم مردم رضایت داشته باشند.

هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از ۳۱ خرداد تا دوم تیر با حضور تیم‌های ایران، فرانسه، پرتغال و ایران در ورزشگاه شش هزارنفری رضازاده اردبیل برگزار شد.

در این بازی‌ها تیم ملی والیبال کشورمان توانست به دو برد برابر تیم‌های پرتغال و استرالیا دست یابد. این تیم در مقابل تیم فرانسه شکست خورد.

کد خبر 4649147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha