۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۰۵

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان:

استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها به توسعه‌یافتگی لازم نرسیده است

استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها به توسعه‌یافتگی لازم نرسیده است

سمنان - رئیس کل دادگستری استان سمنان بابیان اینکه این خطه در بسیاری از شاخص‌ها به توسعه‌یافتگی لازم نرسیده است، گفت: دستگاه قضا هرکجا لازم باشد با تمام قوا برای حل مشکلات حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن مظهری شامگاه یک‌شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی میراث‌دار شهیدی همچون شهید بهشتی است که بدون شک این موضوع مسئولیت ما را بیش‌ازپیش زیادتر و حساس‌تر می‌کند، ابراز داشت: سمنان، استانی امن اما دارای محرومیت تاریخی است و در بسیاری از شاخص‌ها به توسعه‌یافتگی لازم نرسیده و این درحالی‌که مردم این استان شایسته انجام کار جهادی در همه ابعاد هستند.

وی ضمن بیان اینکه امنیت بسترساز توسعه اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شود و بی‌تردید انجام کار مفید در محیط آرام امکان‌پذیر خواهد بود، افزود: نظر حاکمیت هر چه باشد، ما در اعلام حمایت و همکاری با تمامی قوا پای‌کار حضور خواهیم داشت.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان بابیان اینکه تفکیک قوا به معنای آن نیست که هر قوه به‌منزله یک جزیره منفک از باقی جزایر باشد، ابراز داشت: ما همه اجزای یک نظام هستیم و وظیفه ما کمک به سایر دستگاه‌ها بدون چشم‌داشت و نگاه کاسب‌کارانه است.

مظهری در ادامه تصریح کرد: هر جا نیاز به حمایت قضایی باشد با تمام توان حضور خواهیم داشت و این قوه در انجام وظایف قانونی و عام‌المنفعه خود، هیچ برداشت سیاسی را ملاک عمل قرار نخواهد داد.

وی افزود: ما متوجه شرایط خاص این زمان هستیم و قطعاً باید دولت را کمک کنیم تا از این پیچ خطرناک که به‌وسیله دشمنان در مسیر پیشرفت کشور قرارگرفته است به‌سلامت عبور کند و در این راستا حمایت و کمک به دولت را به‌عنوان یک وظیفه برای خود تلقی می‌کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان بابیان اینکه دادگستری استان در برخورد با فساد به‌هیچ‌وجه کوتاه نخواهد آمد و درعین‌حال می‌کوشد حقوق افراد و مجموعه مدیران و دستگاه‌ها محترم شمرده شود، اضافه کرد: دادگستری استان، قطعاً به مجموعه اجرایی کمک کرده و در مناقشات مختلف اجتماعی، تمام تلاش خود را برای ایجاد آرامش به کار خواهد گرفت.

کد خبر 4649156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha