۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۵۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

گسترش ارزش های دینی مهم ترین رسالت سازمان تبلیغات است

گسترش ارزش های دینی مهم ترین رسالت سازمان تبلیغات است

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: گسترش ارزش های دینی مهم ترین رسالت سازمان تبلیغات است.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در خصوص سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاریخ تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی یادآور گذشته زیبا و تاریخ روشن بوده که ضرورت ها و اهمیت وجودی آن همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه خمیرمایه انقلاب اسلامی بر مبنای فرهنگ دینی و مذهبی شکل گرفته و همچنین تقابلی که این انقلاب با حکومت پهلوی و استکبار جهانی داشت لازم بود نهادی تاسیس شود تا مردم را از دین و معنویت مطلع کند بنابراین سازمان تبلیغات شکل گرفت.

ولی نژاد با بیان اینکه سازمان تبلیغات ایجاد شد تا برنامه های فرهنگی ویژه ای را به اجرا درآورد، گفت: بعد از شروع جنگ هم نیاز به یک تشکیلات دینی احساس می شد زیرا جامعه نیازمند بسیج عمومی و تبلیغ و تشویق مردم جهت حضور در جبهه بود و سازمان تبلیغات اسلامی توانست در این مسیر موثر باشد.

وی با تأکید بر اینکه گسترش ارزش های دینی مهم ترین رسالت سازمان تبلیغات است، ادامه داد: جامعه باید از طریق مبانی اسلامی تغذیه شود و سازمان تبلیغات با اتصالش به حوزه علمیه توانست این نیاز را تامین کند.

ولی نژاد تصریح کرد: شرارت دشمن بیشتر در حوزه فرهنگی بود بنابراین کشور برای مقابله با جنگ فرهنگی، تشکیلات فرهنگی لازم داشت؛ بنابراین سازمان تبلیغات در کنار سایر دستگاه های فرهنگی این هدف را دنبال کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: قریب به ۴۰ سال از تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گذشته است و برای ارزیابی عملکرد این سازمان باید رصدخانه دینی ایجاد شود تا ضعف ها و خطاها را بشناسد و برای آنها برنامه ریزی کند.

وی با بیان اینکه سازمان به بخش زیادی از برنامه های تعیین شده دست یافته است، گفت: ممکن است بخش هایی از توقعات جامعه برآورده نشده باشد که باید روی آنها بیش تر تمرکز کرد.

کد خبر 4649173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha