۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۰

با کسب حداکثری آرا؛

کیوان زنگنه رئیس هیئت بدمینتون استان کردستان شد

کیوان زنگنه رئیس هیئت بدمینتون استان کردستان شد

سنندج – انتخابات مجمع هیئت بدمینتون استان کردستان با حضور رئیس فدراسیون بدمینتون کشور در سنندج برگزار شد که پس از رای گیری کیوان زنگنه با کسب حداکثری آرا رئیس این مجمع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات مجمع هیئت بدمینتون استان کردستان پیش از ظهر سه شنبه با حضور ۱۴ نفر از اعضای این مجمع برگزار شد که پس از رای گیری کیوان زنگنه تنها نامزد انتخاباتی این مجمع با کسب ۱۲ رای از ۱۴ رای ماخوذه از سوی اعضای مجمع به عنوان رئیس هیئت بدمینتون کردستان انتخاب شد و دو رای نیز سفید به صندوق آرا انداخته شده بود.

رئیس هیئت بدمینتون استان کردستان پیش از آغاز رای گیری در سخنانی گفت: تلاش برای توسعه و ارتقای جایگاه ورزش بدمینتون کردستان در کشور و همچنین استعدادیابی و توجه ویژه به ورزشکاران پایه از مهمترین اهداف وی برای حضور در این جایگاه است.

کیوان زنگنه اظهار داشت: توزیع عادلانه تجهیزات، برگزاری دوره های آموزشی برای داوران و مربیان، بهره گیری مناسب از منابع مالی و انسانی، تشکیل کمیته های هم تراز با فدراسیون و نگاه ویژه به قهرمانان این رشته از دیگر برنامه های وی است.

وی با بیان اینکه بدنبال ایجاد یک سیستم مدیریتی پایدار در راستای ارتقای این ورزش در کردستان است، بیان کرد: با توجه به تجاربی که در گذشته از حضور در فعالیت های ورزشی دارم امیدوارم بتوانم کردستان را به جایگاه واقعی خود در این ورزش برسانم.

کد خبر 4650576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha