۷ تیر ۱۳۹۸، ۸:۱۸

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت:

تاسی از ارزش های شهدا ضامن پیروزی انقلاب در تمام عرصه ها است

تاسی از ارزش های شهدا ضامن پیروزی انقلاب در تمام عرصه ها است

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاسی از ارزش های شهدا ضامن پیروزی انقلاب در تمام عرصه ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز پنج شنبه در مراسم دوازدهمین یادواره شهدای استان، هفتم تیر و یکصد شهید منطقه سنجان که با حضور حجت الاسلام مصلحی، جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در اراک برگزار شد، اظهار داشت: خون مقدس شهدای هفتم تیر، نفاق، لیبرالیسم و غرب گرایی دشمنان در سال‌های نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی را خنثی کرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این خون مقدس راهنمای راستین برای یافتن راه درست است و امروز ملت ایران این راه را با تبعیت از فرامین ارزشمند مقام معظم رهبری و تاسی از ارزش‌های مقدس امام راحل و شهدا طی می‌کنند.

کریمی گفت: هر زمان که در امور از ارزش‌های شهدا تاسی گرفته شده، دستاوردهای خوبی به دست آمده و زمان‌هایی که این تاسی انجام نگرفته، دچار خسران و ضرر شدیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسمات یادواره‌های شهدا ارزش‌های متعالی آن والامقامان را هویدا می‌سازد. باید برای زنده نگه داشتن یاد شهدا تلاش کنیم و تاسی از منش و راه آنها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

کد خبر 4652758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha