۱۰ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هدف ما باید فعال شدن صد در صد ظرفیتها و پتانسیلهای استان باشد

هدف ما باید فعال شدن صد در صد ظرفیتها و پتانسیلهای استان باشد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش ما باید بر این باشد که صد در صد ظرفیتها و پتانسیلهای استان فعال شود و این امر برای توسعه استان نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری بعدازظهر دوشنبه در نشست مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان افزود: همه مدیران باید مانند یک تیم در کنار هم و با هم و به شکل میدانی اما با تقسیم کار و با برنامه مشخص فعالیت کنند.

وی بیان داشت: انرژی و توانمندی فکری همه مدیران استان و کارمندان، در کنار برنامه‌ها و طرح‌های بخش خصوصی و کارآفرینان و منابع مالی و تسهیلاتی سبب می‌شود ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان به نحوه مطلوبی در مسیر توسعه استان قرار گیرند.

استاندار افزود: این امر سبب تحول می‌شود و در این راستا همه مدیران در حوزه کار، اشتغال و تولید مکمل، همراه و حامی بخش خصوصی، کارآفرینان و سرمایه گذاران در عرصه اقتصادی باشند.

کلانتری تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و فشارهای اقتصادی، تحریم‌ها و تهدیدها باید همه ما اراده خود را برای اعتلای استان قوی‌تر کرده و تلاش خود را بیشتر کنیم.

وی افزود: تعامل در انجام امور سبب حصول نتیجه بهتر می‌شود و استفاده از ایده‌های خوب و پیشنهادات سازنده سبب پیشرفت در امور می‌شود که این امر باید با نظارت، ارزیابی و حمایت و تشویق همراه باشد.

کد خبر 4655255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha