۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۳

همزمان با ولادت فاطمه معصومه (س)؛

کتابخانه توسعه یافته شهید باهنر لاهیجان بهره برداری می شود

کتابخانه توسعه یافته شهید باهنر لاهیجان بهره برداری می شود

لاهیجان- مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان لاهیجان را شهر کتابخوان عنوان کرد و از بهره برداری از طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر برای تأمین نیاز علاقه مندان به مطالعه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پریسا کرمی پیش از ظهر سه شنبه در چهارمین نشست ارزیابی کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان که در کتابخانه عمومی شهید باهنر این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان شهرستان لاهیجان اقدامات ارزشمندی در فراهم آوری امکانات و شرایط مطلوب برای حضور و مطالعه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه اساس کار کتابخانه بر مبنای تعامل و همدلی است، افزود: کتابخانه ها باید مکان امنی برای حضور اقشار مختلف مردم باشند.

کرمی با بیان اینکه کتابداران همواره نشان داده اند که میزبان بسیار خوبی برای مراجعین به این مکان بوده اند و در رفع نیازهای مطالعاتی آنها تلاش کرده اند، گفت: شهرستان لاهیجان دارای پیشینه تاریخی غنی و دارای علمای بسیار بزرگی بوده و می‌توانیم از این شهرستان به عنوان شهر کتابخوان ها نام ببریم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان لاهیجان در حوزه تأمین فضای مطالعاتی از شهرستان‌های برخوردار استان است، ادامه داد: اما در شهر لاهیجان نیازمند ایجاد کتابخانه عمومی هستیم تا به نیاز روزافزون مردم در این حوزه پاسخ دهیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در ادامه یکی از طرح‌های مهم این اداره کل در حوزه تأمین فضای مطالعاتی در شهرستان لاهیجان را طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر عنوان کرد و گفت: طرح توسعه این کتابخانه در ۲ طبقه شامل سالن‌های مطالعه مجزا ویژه بانوان و آقایان، بخش مخزن کتاب و بخش مطالعه وی آی پی با همکاری بنیاد علمی آموزشی قلمچی، شهرداری لاهیجان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به اتمام رسیده و روز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه امسال همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور مسئولان استانی و نهاد کتابخانه های عمومی کشور به بهره برداری می‌رسد.

گفتنی است مراسم بهره برداری از طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان، ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه (۱۳ تیرماه) با تقدیر از چند تن از خیرین کتابخانه ساز استان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهید باهنر لاهیجان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4656019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha