۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۸

وضعیت مبهم تیم والیبال شهرداری ارومیه برای حضور در لیگ برتر

وضعیت مبهم تیم والیبال شهرداری ارومیه برای حضور در لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه والیبال ارومیه از قول مساعد سرپرست فدراسیون والیبال برای حل مشکل تیمش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی خبر فدراسیون والیبال مبنی بر حضور تیم‌های لیگ برتری در فصل جدید رقابت‌ها، نامی از شهرداری ارومیه برده نشد تا حواشی پیرامون عدم حضور این تیم در رقابت‌های لیگ به وجود آید.

پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: ارومیه و گنبد، مهد والیبال هستند و نمی‌توان این دو تیم را از جدول لیگ حذف کرد. سال گذشته ۱۳ تیم در مسابقات حضور داشتند که طبق قانون، دو تیم به دسته یک سقوط کردند. تیم ما نیز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. حال امسال با توجه به ۱۲ تیمی شدن رقابت‌ها، قرار بر این است تا سه تیم به دسته یک سقوط کنند.

رضایی افزود: تقاضای ما از فدراسیون والیبال این است که به این موضوع توجه کنند. علی‌رغم اینکه تعدادی از تیم‌ها به دلیل مسائل اقتصادی نمی‌توانند در مسابقات حضور داشته باشند و همچنین میزبانی خوبی که ارومیه در رقابت‌های لیگ ملت‌ها داشت، می‌خواهیم که مانع از حذف ما شوند. صحبت‌هایی با داوری سرپرست فدراسیون والیبال داشته‌ام و او قول مساعد در این زمینه داده است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در پایان در پاسخ به این سؤال که چه زمانی وضعیت مشخص خواهد شد؟ گفت: از نظر ما این موضوع حل شده است ولی منتظر پاسخ فدراسیون هستیم. شب گذشته با داوری و پورحسن صحبت کردم و هر دو در این زمینه قول مساعد دادند.

کد خبر 4656093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha