۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۹

رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:

حضور ۴۰ تیم گشتی پلیس راه در جاده های ایلام

حضور ۴۰ تیم گشتی پلیس راه در جاده های ایلام

ایلام - رئیس پلیس راه ایلام از حضور ۴۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده های ایلام برای ایام تابستان خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح ترافیکی تابستانی سال ۹۸ از اول تیرماه سال جاری با مشارکت دستگاه های خدماتی و امدادرسان شروع و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت و ارتقاء ایمنی سفرها، برقراری انضباط ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات رانندگی از مهمترین اهداف این طرح است.

رئیس پلیس راه استان گفت: در طرح تابستانی سال جاری حدود ۴۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی در سطح محورهای برون شهری انجام وظیفه می کنند.

وی ادامه داد: این تیم ها با رانندگان متخلف که موجب برهم زدن نظم آمد و شد محورها شوند برخورد جدی و بدون اغماض خواهند داشت، همچنین با تخلفات سبقت غیرمجاز، سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ وسایل نقلیه که خط قرمز تیمهای گشتی پلیس راه بوده برخورد و خودروهایی که مرتکب تخلفات حادثه ساز می شوند به مدت ۷۲ ساعت توقیف می شوند.

همتی زاده عنوان کرد: ب ا توجه به تجزیه و تحلیل های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه انتظامی استان، ارتکاب تخلفات سرعت غیرمجاز با ۴۷ درصد، انحراف به چپ وسایل نقلیه با ۲۹ درصد و عدم توجه به جلو در حین رانندگی با ۱۹ درصد از عوامل اصلی شکل گیری تصادفات در طرح تابستانی سال گذشته است.

کد خبر 4656167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha