۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۵۳

رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

بودجه دولتی برای هیئت‌های تنیس روی میز کافی نیست

بودجه دولتی برای هیئت‌های تنیس روی میز کافی نیست

سمنان - رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه بودجه دولتی برای هیئت‌های تنیس روی میز کافی نیست، گفت: این مهم می‌طلبد تا خیران در حوزه ورزشی نیز ورود جدی‌تری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد علی قارداشی غروب چهارشنبه در مجمع عمومی هیئت تنیس روی میز استان سمنان به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن بیان اینکه بودجه دولتی برای هیئت‌های تنیس روی میز کافی نیست، ابراز داشت: این مهم می‌طلبد تا خیران ورزشی در زمینه کشف استعدادها، حمایت از قهرمانان و فراهم کردن تجهیزات و امکانات ورود بیشتری داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه برخی هیئت‌های تنیس در شهرستان‌ها با مشکلاتی نظیر تجهیزات مواجه هستند، افزود: همکاری هیئت‌ها در جذب خیران ورزشی و حمایت‌های مالی فدراسیون در این راه همراه ورزشکاران خواهد بود تا این موارد بهانه‌ای برای عدم توجه به کسب سهمیه المپیک نباشد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز بابیان اینکه این ورزش زمینه مدال‌آوری در المپیک را به‌خوبی دارد، ابراز داشت: برای این منظور استعدادیابی در اولویت هیئت‌ها قرار دارد تا ابتدا ورزشکاران مستعد قهرمانی را شناسایی سپس زمینه را برای درخشش آن‌ها در عرصه‌های بین‌المللی فراهم کنند.

علی قارداشی در ادامه تصریح کرد: ایران در رنکینگ بین‌المللی توانست از رتبه پنجاهم جدول خود را در ردیف ۱۰ تیم برتر جهان و جایگاه هفتم جهانی قرار دهد که این افتخار تنها با تلاش ورزشکاران میسر شد که با کمترین تجهیزات و امکانات بالاترین درجه مدال را کسب می‌کنند.

وی افزود: امروز اولویت وزارت ورزش و جوانان شناسایی استعدادهای ورزشی است ازاین‌رو این رویکرد نیز در فدراسیون تنیس پیگیری می‌شود تا با هم‌افزایی و همراهی مربیان بتوانیم در آینده قهرمامان بیشتری را در این رشته ورزشی به جامعه جهانی معرفی کنیم.

کد خبر 4657489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha