۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۸

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان مطرح کرد:

فراهم شدن زیرساخت میزبانی مسابقات دو و میدانی در لرستان

فراهم شدن زیرساخت میزبانی مسابقات دو و میدانی در لرستان

خرم‌آباد- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به افتتاح سالن ورزشی دو و میدانی دهکده المپیک این استان گفت: با این اقدام، امکان میزبانی مسابقات ملی دو و میدانی در لرستان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی کریمی ظهر امروز پنجشنبه در آئین افتتاح سالن دو و میدانی «شهید سید ناصر کریمی» با اشاره به اینکه لرستان استانی است که واقعاً ظرفیت و پتانسیل بالای ورزشی دارد و امروزه خوشبختانه در فضای ورزش این استان فضای اخلاق مداری حاکم است، اظهار داشت: سالن ورزشی سرپوشیده دو میدانی دهکده المپیک لرستان در سال ۸۶ کلنگ زنی شد اما متأسفانه با توجه به اینکه تدابیر خوبی در گذشته اتخاذ نشده بود دیرهنگام به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این سالن ورزشی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، در بحث تجهیزات فنی و تخصصی می‌تواند میزبانی خوبی برای رشته ورزشی دو و میدانی داشته باشد، تصریح کرد: این سالن ۱۵۰۰ نفر ظرفیت تماشاگر داشته و در ۴۰ هزار مترمربع مساحت احداث شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان با تاکید بر اینکه لرستان پیشینه خوبی در حوزه ورزش دو و میدانی دارد و قهرمانانی دارد که نام آوری کرده‌اند، افزود: امروزه ورزش لرستان در حوزه سرانه ورزشی دچار عقب ماندگی است که می‌طلبد با تلاش وزارت ورزش و دوستان در استان به نقطه مطلوب برسیم.

کریمی با اشاره به در دست احداث بودن ۶۵ پروژه ورزشی در لرستان گفت: سرانه فضای ورزشی استان که ۵۸ سانتی متر است با افتتاح این پروژه‌ها به بالای ۷۰ سانتی متر خواهد رسید.

کد خبر 4657791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha