۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۰۷

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

زنان و دختران در مقابل تفکر جاهلیت مدرن موضع بگیرند

زنان و دختران در مقابل تفکر جاهلیت مدرن موضع بگیرند

بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بابیان اینکه تفکر جاهلی امروز از مقام و منزلت زن به عنوان یک ابزار برای اقتصاد و پست استفاده می کند، گفت: زنان در مقابل تفکر جاهلیت مدرن موضع بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر پنجشنبه در دیدار با دختران فعال فرهنگی، اظهار کرد: نظام حکیمانه خلقت به گونه ای خلق شده که در منطق دین، نظامی احسن است.

وی با بیان اینکه شناخت نظام هستی برای هر انسانی به میزان معرفتش از مسائل لازم است، افزود: جهان شناسی، خوشناسی، معاد شناسی و وظیفه شناسی از اقسام شناخت نظام خلقت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دعوت همه پیغمبران و اوصیاء آنها بر این است که جایگاه انسان بر جایگاه عدل بنا شده است، گفت: نظام خلقت که بر اساس حکمت است در واقع همان معنای عدل را می رساند و هر چیزی باید در جای خودش قرار گیرد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه عدول از نظام تکوین و تشریح در هر قالبی که باشد جهل و انحراف است، عنوان کرد: بدتر از جهل پیش از اسلام جهل مرکب مدرن عصر امروز است که پایگاه آن در تفکر انحرافی لیبرال دموکرات است.

وی با اشاره به اینکه تفکر لیبرال با مکر، حیله و شگرد دوران جاهلی زمان قدیم را بزک می کند، بیان کرد: در مکتب دین و بر تفکر و فلسفه عقل انسان ها با یکدیگر متفاوتند اما هر یک در جایگاه خاص به خود قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در منطق جاهلی مردم بسیار ابتدایی و ناآگاهانه زندگی می کنند و تمام ارزش آنها در حمله و هجوم های وحشیانه رقم می خورد و برای زن ها نیز هیچ ارزشی قائل نیستند.

وی با بیان اینکه زن هایی که در دوران جاهلیت میدان دار می شدند بر اساس ضد ارزش ها بودند، اظهار داشت: زن ها و دختران ماکت جهان هستی هستند و باید به دنبال کمال قدم بردارند.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تمدن وحشی و جاهلیت مدرن بسیار خطرناکتر از جاهلیت قدیم است، افزود: تفکر جاهلی امروز از مقام و منزلت زن به عنوان یک ابزار برای اقتصاد و پست از آن یاد می کند.

وی ادامه داد: زنان و دختران امروز باید در مقابل تفکر جاهلیت مدرن موضع بگیرند و فریاد انسان ها و زنان وارسته را در دنیای آلوده به گوش همگان برسانند.

کد خبر 4657847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha