۱۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱

امام جمعه نیمبلوک:

فرهنگ رضوی به صورت تبلیغی و عملی در جامعه ترویج یابد

فرهنگ رضوی به صورت تبلیغی و عملی در جامعه ترویج یابد

بیرجند- امام جمعه نیمبلوک گفت: حضور کاروان خدام رضوی در شهرها، بیعتی با امام رضا (ع) است و باید فرهنگ رضوی را در جامعه به صورت تبلیغی و عملی ترویج و توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحلیم شطی صبح جمعه در جشن دهه کرامت که در مسجد جامع نیمبلوک برگزار شد، اظهار داشت: کاروان خدام رضوی شمیم حضور معنوی امام رضا (ع) را در استان و شهرستان‌ها به نمایش گذاشتند و سبب شدند دوباره دل‌ها به سمت حرم مطهر رضوی روانه شود.

وی گفت: با حضور خدام رضوی دل مردم متوجه امام رضا (ع) شده و حضور خدام نیز این‌طوری است که امام رضا (ع) وارد خانه شده تا تکریم کند.

امام جمعه نیمبلوک افزود: حضور کاروان‌های خدام رضوی از نظر روحی و روانی تأثیر خوبی بر جوامع بشری دارد و در همه جا مردم با جان و دل به استقبال کاروان می‌آیند.

شرطی تصریح کرد: پیام کاروان خدام رضوی به مردم عالم پیام ولایت امام رضا (ع) است و مردم نیز همچنان تحت ولایت پرچم امام هشتم بوده و هستند.

وی ادامه داد: حضور کاروان خدام رضوی در شهرها بیعتی با امام رضا (ع) است و باید فرهنگ رضوی را در جامعه به صورت تبلیغی و عملی ترویج و توسعه دهیم.

امام جمعه نیمبلوک خاطرنشان کرد: ترویج تبلیغی بر عهده روحانیون و خطبا است اما حضور کارون با پرچم امام هشتم زمینه توسعه و ترویج عملی را قوی‌تر می‌کند.

شرطی اظهار کرد: استقبال از خدام رضوی هر ساله چشمگیر بوده و دل‌های عاشقان ثامن الحجج (ع) با نیت‌های مختلف به پنجره فولاد گره می‌خورد.

کد خبر 4658241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha