۱۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷

هافبک فولاد سرانجام به اردوی این تیم ملحق شد

هافبک فولاد سرانجام به اردوی این تیم ملحق شد

اهواز ـ هافبک دفاعی جوان تیم فوتبال فولاد خوزستان سرانجام پس از حرف و حدیث های فراوان به اردوی آماده سازی این تیم در تهران ملحق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سینا مریدی هافبک دفاعی جوان و موفق دو فصل اخیر تیم فوتبال فولاد خوزستان که چند تیم را خواهان خود می‌بیند سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان و شایعه سازی‌های مختلف به اردوی آماده سازی این تیم در تهران ملحق شد تا خط بطلانی بر حاشیه سازی های اخیر بکشد.

به علت دیر ملحق شدن مریدی به اردوی آماده سازی فولاد، برخی منابع رسانه‌ای اعلام کرده بودند که این بازیکن تلفن همراه خود را خاموش کرده و از دسترس خارج شده است.

مریدی که قرارداد طولانی مدتی هم با این تیم امضا کرده، به دلیل امتحانات دانشگاه در اردوی شهرکرد حضور نداشت و روزهای نخست اردوی تهران را نیز از دست داده بود. اما این بازیکن مطابق آنچه قبلاً اعلام کرده بود، روز گذشته پس از اتمام امتحانات پایان ترم دانشگاه به تهران آمد و به جمع شاگردان جواد نکونام در تهران ملحق شد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حال حاضر دومین اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در مجموعه الیاف تهران برپا کرده است. در تمرینات فولاد که حدود ۱۵ روز آن سپری شده است.

کد خبر 4658322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha