۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۰

رئیس سازمان نشر آثار دفاع مقدس:

سرمایه های چهل ساله انقلاب مورد توجه قرارگیرد

سرمایه های چهل ساله انقلاب مورد توجه قرارگیرد

بیرجند- رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس گفت: در گام دوم انقلاب باید به سرمایه های چهل ساله خود توجه کنیم زیرا بسیاری از این سرمایه ها مورد غفلت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حیدر مصلحی بعد از ظهر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر سرمایه های بزرگی در کشور داریم که همه نسبت به آن غافل هستیم.

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، بیان کرد: نصف این بیانیه تاریخچه چهل ساله انقلاب است و این هشداری به ماست که به سرمایه های چهل سال خود توجه کنیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس با بیان اینکه مقام معظم رهبری این مشی را از قرآن گرفته اند، اضافه کرد: بیش از نیمی از آیات قرآن به مباحث تاریخی می پردازد در حالی که در بحث تاریخی نسبت به قرآن خیلی غافل هستیم.

مصلحی، طبس را یکی از سرمایه های کشور دانست و گفت: یکی از بزرگترین امدادها و معجزه الهی طوفان شن در طبس بود اما ما حتی فضاسازی کشوری نسبت به آن نمی کنیم.

پرچم داری روحانیت در انقلاب از سرمایه های بزرگ کشور است

وی با بیان اینکه یکی از دلایلی که خیلی از نخبه ها و بزرگان دچار اشتباهات محاسباتی می شوند، غفلت از امدادهای غیبی خداوند است، عنوان داشت: نسل جوان امروز نسبت به این بحث ها بیگانه هستند و برنامه ریزی برای آنها نشده است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس همچنین به حضور روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: پرچم داری روحانیت در انقلاب یک سرمایه بسیار بزرگی است که خیلی جای کار دارد.

مصلحی با اشاره به اینکه در حال حاضر در مشکلات اقتصادی و سایر مشکلات فضای سنگینی بر علیه روحانیت حاکم است، تأکید کرد: باید ببینیم اشکالات ما در عالم طلبگی چیست که به روز نیستیم و باید به شکلی برنامه ریزی کنیم تا پرچم داری را دوباره به دست بگیریم.

کد خبر 4659251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha