۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۰۲

استاندار بوشهر:

مشکل تاریخی مردم استان بوشهر با تکمیل پروژه های آب حل می شود

مشکل تاریخی مردم استان بوشهر با تکمیل پروژه های آب حل می شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: رفع مشکل آب آشامیدنی در استان یکی از اصلی ترین دغدغه های ما است که با تکمیل پروژه های آب، این مشکل تاریخی مردم استان بوشهر حل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در همایش دهیاران و شهرداران استان بوشهر با گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اظهار داشت: شهرداران و دهیاران نقش تأثیرگذاری را در پیشرفت کشور دارند، چرا که توسعه و پیشرفت در کشوری وابسته به توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها است.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت در شهرها با همکاری بین دولت، شورا و شهرداری‌ها محقق می‌شود، افزود: امروز دیگر مدیریت سنتی برای توسعه در بخش روستاها پاسخگو نیست بلکه باید به سبک مدرن تبدیل شود.

استاندار بوشهر عنوان کرد: در روستاها نباید تنها به مسائل عمرانی توجه شود، بلکه در کنار آن باید با شناسایی ظرفیت‌های روستایی برای ایجاد اشتغال تلاش کرد چرا که توسعه زیر ساخت‌ها بدون اشتغال و ماندگاری افراد در روستاها بی فایده است.

گراوند در ادامه تصریح کرد: روستاهای استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی و آبزی پروری دارند که باید این ظرفیت‌ها شناسایی و شکوفا شود.

وی یکی از عمده مشکلات استان بوشهر که جز اولویت‌های مسئولین استان نیز است را تأمین آب آشامیدنی عنوان کرد و گفت: راهکارهای خوبی برای معضل بی آبی در استان تدوین شده است و علاوه بر ظرفیت‌های داخل استان از استان‌های معین نیز استفاده شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه از شمال تا جنوب استان طرح‌های مختلف آب رسانی در حال اجرا است، بیان کرد: با تکمیل پروژه‌های حوزه آب که در دست اجرا است، مشکل تاریخی مردم استان بوشهر در حوزه آب آشامیدنی مرتفع خواهد شد.

گراوند از برگزاری جلسات مشکل آب هر دو هفته یکبار در استانداری بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این جلسات روند اجرایی پروژه‌ها بررسی می‌شود و راهکارهای مشکلات موجود کارشناسی شده انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: جهت تسریع در اجرای پروژه فاضلاب شهر بوشهر در یکسال گذشته ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح تخصیص داده شده است.

کد خبر 4660380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha