۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۰۸

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی بیرجند:

توسعه بازار تولیدات برنامه ویژه اتاق بازرگانی/پایش واحدهای تولیدی

توسعه بازار تولیدات برنامه ویژه اتاق بازرگانی/پایش واحدهای تولیدی

بیرجند- رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی بیرجند گفت: توسعه بازار محصولات خراسان جنوبی در دستور کار ویژه اتاق بازرگانی بیرجند قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا امینی عصر یکشنبه در هفدهمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اقدامات انجام شده در این کمیسیون بیان کرد: از هفتم اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون چهار جلسه رسمی با حضور واحدهای صنعتی و بخش دولتی در راستای رفع مشکلات فعالان اقتصادی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکسان سازی مالیات بر ارزش افزوده بین تولیدکنندگان مستقر در شهرک صنعتی و تولیدکنندگان خانگی شد و گفت: وجود ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای واحدهای مستقر در شهرک صنعتی توان رقابت را از این دو گروه گرفته است.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی بیرجند با توجه به شعار سال جاری بیان کرد: از رسانه‌ها و صدا و سیما خواستاریم در جهت رونق تولید به معرفی واحدهای صنعتی بپردازند.

امینی تولید کنندگان و صنعت گران را خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن دانست و افزود: سیاست گذاران و برنامه ریزان از این سربازان حمایت و پشتیبانی کنند.

امینی با بیان اینکه طی سال ۹۶ با پایش واحدهای صنعتی گزارشی از وضعیت شأن تهیه شده که در دست به روز رسانی است، گفت: همچنین با توجه به تهدیدهای و فرصت‌های استان، تدوین سیاست‌ها و استراژی های اتاق در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی بیرجند بیان کرد: توسعه بازار محصولات استان برای بخش‌های مختلف مصرف کنندگان داخلی و خارجی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 4660553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha