۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۲۱:۱۵

استاندار خراسان جنوبی:

بازار فروش محصولات خراسان جنوبی در ۳ کشور جهان ایجاد می شود

بازار فروش محصولات خراسان جنوبی در ۳ کشور جهان ایجاد می شود

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: به دنبال ایجاد بازار فروش محصولات استان در عراق، پاکستان و افغانستان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر یکشنبه در هفدهمین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات پیش روی تولیدکنندگان بیان کرد: باید شیوه نامه هایی که مانع کسب و کار و تولید هستند، اصلاح شوند.

وی خواستار فعال شدن کمیسیون های تخصصی در اتاق بازرگانی بیرجند شد و افزود: با توجه به اشرافیت اتاق بازرگانی بر تولیدکنندگان و مشکلات آنها، فعال شدن کمیسیون ها نقش بسزایی در رفع موانع تولید دارد.

معتمدیان بازاریابی را از جمله مشکلات عمده تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: نبود بازار فروش کالاهای تولیدی، ضرورت شناخت بازارهای جدید با تاکید بر افغانستان را ببشتر می کند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین نمایشگاه محصولات استانی در مزار شریف افغانستان برگزار می شود، گفت: همچنین می توانیم بازارهای جدیدی را در پاکستان ایجاد کنیم.

معتمدیان خواستار مشارکت بخش خصوصی در ایجاد بازارهای فروش محصولات استان شد و افزود: امید است بتوانیم با برنامه ای سازمان دهی شده از ظرفیت بازار" اقلیم کردستان" در عراق هم استفاده کنیم.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی بیرجند بیان کرد: این بازدیدها نقش بسزایی در احصای مشکلات و رفع آنها دارد که در شهرستان ها هم انجام خواهد شد.

کد خبر 4660555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha