۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹

فرماندار پیشوا:

پیشوا با داشتن ۱۰ هزار دانشجو سهم خوبی در تولید و توسعه علم دارد

پیشوا با داشتن ۱۰ هزار دانشجو سهم خوبی در تولید و توسعه علم دارد

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: پیشوا با داشتن ۴ مرکز دانشگاهی و برخورداری از ۱۰ هزار دانشجو، ۱۸ هزار دانش آموز و ۱۲۰۰ فرهنگی سهم بسزایی در تولید و توسعه علم و دانش کشور بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی صبح سه شنبه در اجلاس سراسری مدیریت‌های امور پردیس‌ها طی سخنانی اظهار داشت: مردم دیروز این دیار با بینش سیاسی خود حرکتی کردند که به نهضت انقلاب اسلامی ختم شد و پس از آن با حضور غیرتمندانه در دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور و انقلاب، ۳۳۸ شهید، ۳۱ آزاده و ۴۰۴ جانباز را تقدیم انقلاب کردند.

عباسی افزود: این منطقه با داشتن ۴ مرکز دانشگاهی و برخورداری از ۱۰ هزار دانشجو، ۱۸ هزار دانش آموز و ۱۲۰۰ فرهنگی سهم بسزایی در تولید و توسعه علم و دانش کشور بر عهده دارد.

فرماندار پیشوا گفت: پیشوا از شهرستاهای برتر استان تهران و کشور در زمینه کشت های گلخانه ای است و با تولید بیش از ۳۹۰ هزار تن محصولات گلخانه ای نقش موثری در تامین سبد خانوار کشور ایفا می کند.

وی اظهار داشت: آنچه امروز نیازمند آن هستیم، پرورش نسلی فکور، اندیشمند، خلاق و با روحیه اجتماعی است که پایه و اساس آن، در نهاد مقدس آموزش و پرورش شکل می گیرد.

عباسی بیان داشت: دانشگاه فرهنگیان با اهداف تامین و تربیت معلمانی متعهد و توسعه زمینه پژوهندگی و تقویت روحیه پژوهشی نقش مهمی در توسعه اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور ایفا می‌کند.

کد خبر 4661987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha