۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۰

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اقدامات مطلوب شهرداری بیرجند/ شفاف سازی سالم صورت گیرد

اقدامات مطلوب شهرداری بیرجند/ شفاف سازی سالم صورت گیرد

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری بیرجند قبل از ارائه گزارشات نیز قابل مشاهده است، گفت: برنامه ها باید با شفاف سازی سالم برای مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر بیرجند، اظهار کرد: در جامعه بشری در کنار بسیاری از عناصر دیگر بالاترین نقش را مدیریت نیروی انسانی ایفا می کند.

وی با بیان اینکه اگر مدیریت لازم و قوی باشد همه امور را به سامان می آورد اما مدیریت ضعیف با وجود امکانات زیاد همه چیز را به باد می دهد، افزود: جامعه در حال حاضر شرایط محدود دارد اما این مهم به معنای مانع و بن بست نیست بلکه با تدبیر و اخلاص و کار جهادی مشکلات برطرف می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری بیرجند قبل از ارائه گزارشات نیز قابل مشاهده است، گفت: اگر انعکاس مطالب برای جامعه نامطلوب و با واقعیت تفاوت داشته باشد باید از طریق رسانه ها اطلاع رسانی و شفاف سازی سالم صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه برداشت های ناقص مردم باید تکمیل شود، عنوان کرد: کار شهرداری و شهرسازی صرفاً مربوط به امروز نیست بلکه طی سالیان آینده پیش بینی هایی انجام می دهد که بسیاری از مردم از آنها بی خبرند لذا این امور باید با مردم در میان گذاشته شود.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اعتماد مردم سرمایه بزرگی است، بیان کرد: وظایف شهرداری ها بسیار متعدد است که بیش از هر چیز انگیزه های معنوی می طلبد.

وی با بیان اینکه آنچه که انسان را اشباع می کند کار خالص خدایی کردن است، اظهار داشت: نیت ها هنگامی که جهادی و خدایی باشد در همه زمینه ها مشکلات برطرف می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بازتاب های نامناسب نباید روحیه انسان را ضعیف کند بلکه باید برای اهل ایمان موجب اخلاص بیشتر شود، افزود: انسان مومن کار خود را برای خدا می داند چراکه هر کاری که برای انسان وظیفه شناخته شود عبادت است.

وی ادامه داد: شهرداری جایی است که همواره نیازهای روزمره مردم در آنجا انجام می شود لذا امور در این اداره باید در چارچوبه قانون و با حفظ شئون مردم انجام شود.

کد خبر 4663221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha